کد خبر 1462209
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
نیروی هوایی، قطب پهپادی ارتش است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در حوزه جنگ الکترونیک و هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفت کرده و با بهره‌مندی از نخبگان خودکفا شده‌ایم، به طوری که نیروی هوایی امروز قطب پهپادی ارتش محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت ۱۹ بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش، ضمن اشاره به نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کارکنان این نیروی الهی به دلیل اعتقاد راسخ و حس میهن‌پرستی به صف انقلابیون پیوستند و این حرکت تاریخی آنان، نقش مهمی در تسریع پیروزی انقلاب و همراهی بدنه ارتش با انقلاب داشت.

وی با اشاره به جنگ شناختی دشمنان علیه ملت ایران تصریح کرد: در سال‌های گذشته در حوزه جنگ شناختی تحقیقات و پژوهش‌های خوبی انجام داده‌ایم و همچنین در حوزه جنگ الکترونیک و هواپیماهای بدون سرنشین، با بهره‌مندی از نیروهای نخبه و دانشمند پیشرفت کرده و خودکفا شده‌ایم، به طوری که نیروی هوایی، امروز قطب پهپادی ارتش محسوب می‌شود.

امیر واحدی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش، همواره نیروی اولین‌ها بوده است. اولین پیوند با انقلاب، اولین جواب دندان‌شکن به رژیم بعث عراق در هشت سال دفاع مقدس، اولین جهاد خودکفایی و این روند با تلاش و پیگیری کارکنان خدوم این نیرو ادامه داشته و خواهد داشت.

گفتنی است در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان رضا ایزدی و سرهنگ خلبان محمد جوانمردی، دو تن از پیشکسوتان و قهرمانان نیروی هوایی به بیان خاطره پرداخته و از همسر شهید خلبان محمد وکیلی نیز تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس