سردار فدوی

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آنهایی که در لاک دیگر فرورفته‌ بودند اما ذات خود را مخفی کرده بودند، سست بودن و ذات خود را در ایام اخیر نشان دادند و دیدید چه کسانی اینگونه بودند.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش مدافعان ولایت که صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، اظهار کرد: ایام دهه فجر است؛ ایام مبارکی که ۴۴ سال است به برکت پیروزی انقلاب اسلامی طنین‌انداز است و این ایام مبارک ۵ روز دیگر به بزرگترین جشنی که در طول این سال‌های طولانی برگزار شده تبدیل می‌شود.

وی افزود: می‌بایست در برابر عنایت‌های خدا، خاصه پیروزی‌های بیشماری که در این سال‌های طولانی کسب شده و خاصه در آخرین آن که توطئه و فتنه بزرگی برای انقلاب اسلامی به وجود آوردند تشکر کنیم. دشمن جنگی همه‌جانبه را در چند ماه گذشته شروع کرده بود، اما باز اشتباه محاسباتی کرد و علی‌رغم اینکه با تمام توان به میدان آمد شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این وعده خداست که هیچ‌وقت حزب باطل و شیطان پیروز نمی‌شود، تصریح کرد: همواره حزب‌الله پیروز است و ۴۴ سال است که کل ملت، بسیجیان و پاسداران مواظبت کردند تا همیشه در حزب خدا باشند، چرا که حزب خدا همیشه پیروز است. این حزب هم رستگار و هم مصلح است. در این ۴۴ سال مواظبت کردیم که در حزب خدا باشیم و می‌دانستیم در حزب خدا بودن عاقبت‌بخیری دارد، ولی شهادت هم دارد و با افتخار در این راه قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی در این ۴۴ سال شهید شده‌اند که این افتخار بسیار بزرگی است. یعنی اینکه ملت ما پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و خیر بزرگی برای خدا به ارمغان آورده‌اند چراکه خداوند وعده داده که پیروزی از آن حزب خداست.

سردار فدوی بیان کرد: شیطان بزرگ، آمریکا و همه شیطان‌های کوچک که به دنبال او بوده‌اند در این ۴۴ سال حتی یک پیروزی مقابل ما کسب نکردند که اگر این‌گونه بود با امکانات و رسانه‌هایی که در اختیار دارند گوش ملت را کر کرده بودند. خداوند وعده داده که دشمنان اشتباه محاسباتی می‌کنند و به میدان می‌آیند و آن‌ها ۴۴ سال است که اشتباهشان را تکرار کرده و همواره با شکست مواجه شده‌اند.

وی عنوان کرد: در این فتنه اخیر دشمنان همه تلاش خود را کردند تا با ما مقابله کنند، ولی شکست خوردند چراکه خداوند صریح گفته هیچ‌وقت جبهه باطل و حزب شیطان پیروز نمی‌شود و این افتخار برای بسیجیان است که پیروز میدان بوده‌اند. تجلی اصلی این افتخار بزرگ که واقعا بزرگ است، در دنیای دیگر است؛ وقتی که خداوند اجر بندگان خود را که پیرو دستور خدا بودند را می‌دهد. آن‌وقت اجری دائمی است و بهشتی است که تا ابد وجود دارد. این دنیا زمان کوتاهی است، اما عمل خیر در این دنیا آن اجر بی‌نظیر و بی‌انت‌های خدا را به دنبال دارد و خدا را شکر که ۴۴ سال پای کار هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه سپس بیان کرد: این انقلاب توسط امام خمینی (ره) به برکت امام حسین (ع) برپا شد و ما امید داریم آخرین فرزند امام حسین (ع) بیاید و همه وعده‌های خدا محقق شود. خداوند فرموده حتی اگر از عمر دنیا یک روز باقی‌مانده باشد، آن روز آنقدر طولانی می‌شود که آخرین حجتش بیاید و همه مردم عالم حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را بچشند.

وی افزود: ما در این ۴۴ سال صحنه‌گردان مهمی بوده‌ایم، برای اینکه دائم در باورهای خود کوشیده‌ایم؛ باورهایی که می‌بایست به خداوند متعال و ائمه داشته باشیم و داشته‌ایم و و هر روز بر این باورها اضافه کرده‌ایم و اعتقاد داریم. انقلاب اسلامی و بسیجیان نیز این روند را دنبال کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: آن‌هایی که در لاک دیگر فرو رفته‌بودند، اما ذات خود را مخفی کرده بودند، سست بودن و ذات خود را در این ایام اخیر نشان دادند و دیدید که چه کسانی این‌گونه بودند. اما خوشا به حال کسانی که قرص و محکم بودند. فتنه‌های شیطانی فتنه‌های بزرگی است و می‌تواند چشم‌ها و ذهن‌ها را پر کند، ولی دل‌های خیل عظیم ملت قرص و محکم بود، چراکه مطمئن بودند در دل‌ها فقط خدا تصرف می‌کند؛ این دل‌های مطمئن آن‌ها را به بهشت می‌رساند.

وی ادامه داد: هرچه دشمنان خباثت کنند ما آن‌ها را شکست می‌دهیم. ۴۴ سال است که آمریکا را شکست داده و از این به بعد هم می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    5 2
    واقعا
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 2
    اونهایی که سکوت کردند بوی چی شنیدند
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      بوی دماغ سوختگی پوزه اغتشاشگران رو شنیدند
  • حسن IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    2 4
    احسنت.دقیقا همینطوربود.عده ای منافق صحنه ها رادیدند فکرکردند انقلاب ضعیف شده وکارش تمام است وشروع به همراهی بادشمنان انقلاب کردند.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 1
    مردم میفهمید
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    3 1
    مردم بد.چرا شما هم نمیخواهید قبول کنید اشتباهاتی داشتید.نگید این حرفهارو .خسته شدیم از دستتون
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      7 0
      خدایی سپاه اشتباهی نداشته مسئولین دزدوغیرشفاف قرابتی باسپاه ندارند که باکمترین سرانه بودجه پیروزیهای خیره کننده داشته اشکال هم اگربوده مربوط به افرادخاطی بوده که دادگاه ویزه نظامیان است وگرنه سیستم خدایی ونورانیه
  • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    کاملا با سردار موافقم در فتنه ای اخیر خیلی از منافقین رسوا شدند این خوبی فتنه ها که منافق ها رسوا میکنه نمونه بارزش هم امیدنادان ا مولوی عبدپلید
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    ماشاء الله سردار فدوی از نیکان هستند.
  • ژروم IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    ذات بعضی از قطع کنندگان اینترنت بین‌المللی را هم
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    2 3
    تمومش کنید وگرنه خدا تمومش میکنه... صبر خدا هم حدی داره
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      4 0
      میخایم باخودافلسطینیها حکومت فاسدین جنایتکاررونابودکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس