کد خبر 1461477
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
حماس: انقلاب ما تا تحقق آزادی ادامه خواهد داشت

سخنگوی جنبش حماس در واکنش به درگیری امروز مجاهدان فلسطینی با صهیونیست ها در شهر اریحا تاکید کرد که انقلاب عظیم ما تا زمان تحقق آزادی و استقلال ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که به جوانان مقاومت که با شجاعت در اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا در مقابل نیروهای اشغالگر ایستادگی کردند، درود می فرستیم.

وی گفت که جوانان مقاومت نبرد مسلحانه با اشغالگران داشتند و به اعتراف خود صهیونیست ها، اشغالگران نتوانستند اهداف خود را محقق و نیروهای مقاومت را بازداشت کنند.

حازم قاسم گفت که گسترش مقاومت در شهرها، روستاها و اردوگاه های کرانه باختری نشان می دهد که انقلاب عظیم ما تا زمان تحقق اهداف خود و رسیدن به آزادی و استقلال ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش نظامیان رژیم صهیونیستی از ساعت های اولیه بامداد امروز(شنبه) با محاصره اردوگاه عقبه جبر درجنوب غربی شهر اریحا درکرانه باختری شروع به تیراندازی به سمت فلسطینیان کردند .

منابع پزشکی فلسطینی گفتند در جریان این محاصره و براثر درگیری نیروهای اشغالگرصهیونسیتی با جوانان فلسطینی ساکن اردوگاه، دست کم چهار فلسطینی زخمی شده اند که حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است .

پایگاه خبری العربی الجدید نیز در همین رابطه به نقل از منابع محلی گزارش داد:نظامیان صهیونیستی با محاصره نظامی این اردوگاه ، ارتباط ساکنان آن را با شهر اریحا کاملا قطع کرده و آن را به یک منطقه بسته نظامی تبدیل کرده اند.

براساس این گزارش آنها همچنین از ورود آمبولانس و نیروهای امدادی و درمانی به آن جلوگیری کردند و مدعی شدند که بدنبال عاملان تیراندازی هشت روز پیش به صهیونیستهای شهرک نشین؛ هستند.

به گفته این منابع، نظامیان اشغالگر پس از یورش به این اردوگاه ، تک تیراندازان خود را بر روی کوه مشرف بر این منطقه و نیز بر فراز بام خانه ها مستقر کرده و ورودی های محله المقایطه در محدوده این اردوگاه را محاصره کرده و به چندین خانه در آن یورش بردند، این اقدامات صهیونیستها با مقاومت جوانان اردوگاه مواجه شده و منجر به بروز درگیری مسلحانه شده است.

این منابع نیز تایید کرده اند در این درگیری ها دو نفر بر اثر اصابت گلوله یکی از ناحیه شکم و دیگری از ناحیه پا مجروح شده اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از هشت روز پیش با قرار دادن بلوک‌های سیمانی و موانع در ورودی‌ها و معابر با ادعای جستجو برای یافتن عاملان عملیات به محاصره نظامی شدید مناطق مختلفی از شهر اریحا اقدام کرده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    حازم جان البته با کمک ایران..
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    درکرانه باختری کدوم گروه فعاله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس