قایدی به روزهای خوب بازگشته است/ اتفاقات در کرمان تاسف بار بود

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل مس همانند دیدار برابر ملوان یک بازی خوب و منطقی را انجام داد، گفت: مهدی قایدی به روزهای خوبش بازگشت و توانست برای استقلال گلزنی کند.

به گزارش مشرق، حسن روشن در گفتگویی در خصوص پیروزی استقلال برابر مس کرمان گفت: استقلال اگرچه در دور رفت نمایش خوبی نداشت اما حالا بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارد و هر هفته بهتر هم می‌شود. این تیم بعد از پیروزی پرگل مقابل ملوان این بار مقابل مس کرمان هم سه گل وارد دروازه حریف کرد تا بتواند هم فاصله امتیازی خود را با سپاهان و پرسپولیس کم کند و هم امیدش به قهرمانی بیشتر شود.

وی در مورد عملکرد بازیکنان استقلال در این دیدار تصریح کرد: در خط حمله عالی بودیم، قایدی به روزهای خوبش بازگشته و اعتقاد دارم با گلزنی ها و حرکت‌های انفجاری که انجام می‌دهد می‌تواند برای استقلال بسیار مفید واقع شود. ضمن اینکه او یک بازیکن جوان و پرانرژی است و معمولاً تیم‌ها یک یا دو مدافع خود را مقابل او قرار می‌دهند تا بتوانند این بازیکن را مهار کنند و این فرصت خوبی است برای مهاجم و هافبک-مهاجم دیگر استقلال که از این فرصت استفاده کرده و آنها هم گلزنی کنند.

روشن در مورد خط هافبک استقلال خاطرنشان کرد: سعید مهری این روزها برای استقلال بهترین بازی را ارائه می‌دهد، بازیکنی آرام، بدون حاشیه و در خدمت تیم، فکر می‌کنم یکی از کارهای مثبت ساپینتو احیای سعید مهری بود، سرمربی آبی پوشان انقدر به این بازیکن اعتماد کرد و میدان داد که حالا او یکی از بهترین‌های استقلال در لیگ بیست و دوم است.

کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد رضایی دروازه بان استقلال تاکید کرد: نوسان رضایی زیاد است. او یک بازی خوب است و یک بازی اشتباه می‌کند. البته یکسری از این اشتباهات را باید به حساب جوانی و کم تجربگی او بگذاریم و اینجاست که نقش بهزاد غلامپور بسیار تعیین کننده است. او باید از لحاظ روحی و روانی با این بازیکن بیشتر کار کرده و نکات فنی را به او گوشزد کند تا این گلر جوان دچار اشتباهاتی که در دیدار برابر سپاهان و مس کرمان داشت نشود.

حسن روشن با انتقاد از اتفاقاتی که در دیدار استقلال و مس کرمان رخ داد، گفت: متأسفانه صحنه‌های زشتی را شاهد بودیم، اینکه هر کس به خودش اجازه دهد به سرمربی توهین کند و به او لگد بیندازد نشان می‌دهد سازماندهی و نظم و انضباطی در ورزشگاه وجود ندارد. زمانی که بازی شروع می‌شود تا پایان بازی هر کس باید به وظایف خودش عمل کند نه اینکه در کار دیگران دخالت کند.

وی ادامه داد: سالهاست فوتبال ما درگیر چنین اتفاقاتی است و هرگز تمام شدنی هم نیست. اینکه چه اتفاقی کنار زمین افتاد از آن بی خبریم اما این رفتارها با یک مربی درست نیست و باید در این خصوص مسئولین ورود کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

روشن در مورد عملکرد داور هم گفت: او یک پنالتی مسلم را از استقلال گرفت این روزها داوری باعث شده سرخابی‌ها به شدت گله مند باشند. متأسفانه داور به دلیل فشار زیاد بازی و اتفاقات حاشیه‌ای کنترل کار از دستش خارج شده بود و نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: شاید به ظاهر این دیدار یک بازی ساده برای استقلال باشد اما نفت که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند به طور حتم انتحاری بازی خواهد کرد می‌خواهد حداقل یک امتیاز را کسب کرده و امید بیشتری به آینده برای بقا در لیگ برتر داشته باشد. بازیکنان استقلال هم نباید دچار غرور شده و خود را از پیش برنده بدانند. بازی با نفت یکی از سخت‌ترین بازی‌ها برای کادر فنی و بازیکنان استقلال است بنابراین باید هوشیار باشند و خود را آماده این دیدار کرده و تنها تمرکزشان بر روی پیروزی در این دیدار باشد تا بتوانند منتظر نتایج دیگر تیم‌ها بوده و باز هم خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    بله به روزهای اوج برمیگردد ،فقطم دام اوج ؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    فوتبال تعطیل شه سنگینتره.فوتبال مرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس