ولایتی

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی پیروزی حزب الله لبنان در احقاق حقوق مسلم مردم این کشور و دستیابی به اهداف و خواسته های اعلام شده، را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، در پی امضای قرارداد اکتشاف و استخراج نفت و گاز در سواحل لبنان علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی پیروزی حزب الله لبنان در احقاق حقوق مسلم مردم این کشور و دستیابی به اهداف و خواسته های اعلام شده، را تبریک گفت.

متن پیام دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب الله لبنان

ضمن عرض تبریک ولادت مولای متقیان، پیشوای آزادگان جهان، امیر المومنین حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام)، دستاورد عظیم اخیر مردم شریف لبنان در مواجهه با رژیم صهیونیستی و احقاق حق مسلم مردم سرافراز آن کشور را خدمت شما، دولت و ملت لبنان تبریک عرض می نمایم و انشالله در کلیه مراحل مهم مبارزاتی که در پیش دارید موفق باشید.

جنابعالی، شهید سید عباس موسوی و سایر همراهان که همگی از بزرگان امتحان داده لبنان می باشند با الهام از انقلاب اسلامی ایران که قله بیداری اسلامی در تاریخ معاصر و متاخر ما به رهبری امام خمینی(ره) می باشد و تحت رهنمودهای حکیمانه و سرنوشت ساز مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، حزب الله را تشکیل دادید و در طی سالهایی که گذشت با از خود گذشتگی و ایثار فرماندهان و رزمندگان جان برکف و مدیریت مثال زدنی شما دستاوردهای مهم و کم نظیری را نصیب ملت شریف لبنان و امت اسلامی در مبارزه با صهیونیسم به دست آوردید که جدیدترین آنها تثبیت حقوق دریایی لبنان در حفظ و حراست از ذخایر انرژی فسیلی در برابر ادعاهای بی شرمانه صهیونیست ها بوده است.

مقاومت اسلامی لبنان یکی از ارکان مهم و حیاتی جبهه مقاومت منطقه به پیشتازی ایران و مشارکت سوریه، فلسطین، عراق، یمن و لبنان می باشد و وجود شما و همرزمانتان موجب افتخار است.

حزب الله نشان داد که نه فقط از کیان و عزت لبنان با قدرت دفاع می‌کند بلکه هر جا که جبهه مقاومت دچار مشکل شده، حزب الله را به عنوان یک نیروی وفادار مومن و شجاع در کنار خود دیده است و از نمونه های بارز آن کمک موثر شما به فلسطین در برابر صهیونیست ها و در عراق و سوریه در برابر گروه های منحرف افراطی نظیر داعش و جبهه النصره بوده است.

اینجانب به دوستی و علاقه خالصانه نسبت به شما و دیگر بزرگان، پیشکسوتان، فرماندهان و همه رزمندگان حزب الله و جبهه مقاومت افتخار می کنم.

در این میان نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز شهید بزرگوار مقاومت سردار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان جوانمردش همچون شهید عماد مغنیه سردار سرافراز حزب الله و شهید ابو مهدی مهندس پیشتاز پایداری و جهاد در بین مردم شریف و غیور عراق به خصوص گروه افتخار آفرین حشد الشعبی در دستیابی به پیروزی های منطقه بسیار مهم می باشد و بی تردید راه پرافتخار این عزیزان ادامه خواهد یافت.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون برای شما، مقاومت اسلامی لبنان و کل جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان آنان بخصوص آمریکا مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    2 0
    خوب شد گفتی خبرنداشتیم
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    0 0
    کارکنان محترم روزنامه مشرق،،، با عرض سلام،،، به اطلاع می‌رسانم که :::سیستم حفاظت کاپچای ورودی تون خراب شده. حالا اعلام عمومی میکنید که اسرائیل هک تون کنه؟؟؟!!!!!!!!! 😳
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    چشم باز و غیب !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس