کد خبر 1461066
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۰
قاتل مامور حراست شرکت نفت مارون دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی قاتل مامور حراست شرکت نفت و گاز مارون دستگیر شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الله سفیدپوست در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار اظهار کرد: به‌دنبال وقوع یک فقره تیراندازی به سمت خودروی گشت حراست شرکت نفت و گاز مارون شهرستان رامشیر در روز ۲۵ دی‌ماه سال جاری که منجر به فوت یکی از کارکنان حراست شد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی گسترده هویت قاتل و همدستانش و مخفیگاه قاتل در شهرستان اهواز را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی‌که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

سفیدپوست با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به تیراندازی منجر به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد، ادامه داد: یک دستگاه خودروی پژو مورد استفاده در صحنه قتل از مخفیگاه متهم کشف شد و قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس