بازدید رئیس جمهور از پایانه توزیع محصولات پروتئینی و کشاورزی امین‌آباد شهر ری

رئیس جمهور از پایانه فروش محصولات پروتئینی امین‌آباد که پس از تکمیل به بارانداز توزیع محصولات کشاورزی ارزان‌سازی شده و بدون واسطه تبدیل خواهد شد، دیدن کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان ری از پروژه پایانه فروش محصولات پروتئینی امین‌آباد بازدید کرد.

این پروژه که فاز اول آن با ارائه ۱۸ غرفه به تعاونی‌های تولید و تولیدکنندگان محصولات پروتئینی اجرایی شده است، در صورت تکمیل به باراندازی برای توزیع محصولات کشاورزی به صورت ارزان و بدون واسطه تبدیل خواهد شد.

به گفته دکتر ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی، همچنین با تکمیل و بهره‌برداری از ۲ فاز باقیمانده این پروژه، بخش مهمی از توزیع مرغ استان تهران به این پایانه منتقل خواهد شد.

با تکمیل فاز دوم این پروژه ۴۰ غرفه برای خرده‌فروشی محصولات پروتئینی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت و فاز سوم این پروژه نیز مربوط به ساخت سردخانه ۳ هزار تنی برای محصولات کشاورزی و پروتئینی خواهد بود.

آیت الله رییسی امروز در بدو ورود به شهرستان ری، در مراسم بهره‌برداری از دبیرستان خیرساز دکتر رضا گل نراقی در بخش حسن آباد فشافویه ری حضور یافت و ضمن افتتاح این مرکز آموزشی، به صورت برخط (آنلاین) ۵ هزار کلاس درس در سراسر کشور را به بهره‌برداری رساند.

دکتر رییسی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در حضور مردم سخنرانی کرد.

آیت‌الله رئیسی پیش از این در قالب بازدید میدانی از شهرستان‌های استان تهران به ورامین، قرچک، پردیس، پیشوا، شهر قدس، ملارد، شهریار، پاکدشت، رباط کریم، اسلامشهر و بهارستان سفر کرده بود.

شهرستان ری بعنوان قبله تهران در حنوب استان جمعیتی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس