کد خبر 1460968
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
دستگیری ۱۰ نفر از افراد دخیل در درگیری و اغتشاشات آبدانان

دادستان استان ایلام گفت: ۱۰ نفر از افراد دخیل در درگیری و اغتشاشات آبدانان دستگیر و پرونده قضایی نیز برای این افراد تشکیل شده است.

به گزارش مشرق، عبدالوهاب بخشنده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شب گذشته تعدادی قریب به ۱۰۰ نفر با تجمع در میدان بسیج شهر آبدانان و سردادن شعارهای ناهنجار، اقدام به اغتشاش و ایجاد ناآرامی‌ها در سطح این شهر کردند.

وی افزود: این اجتماع با دخالت عوامل انتظامی و امنیتی و برخورد با اغتشاشگران پایان یافت و در این رابطه فقط ۵ نفر از اغتشاشاگران به صورت سطحی زخمی شدند که در حال حاضر وضعیت جسمیشان مناسب است و بهبود یافته‌اند.

دادستان استان ایلام یادآور شد: این اقدامات غیرقانونی در اعتراض به دستگیری یکی از سردسته‌های اصلی اغتشاشات آبدانان به نام «سجاد مرادی وندی» و صدور حکم قضایی برای «آیت عارفی نیا» از فعالان فضای‌ مجازی مرتبط با ناآرامی‌های ماه‌های گذشته آبدانان شکل گرفته بود.

بخشنده خاطرنشان کرد: در این خصوص ۱۰ نفر دستگیر و پرونده قضایی برای آنان نیز تشکیل شده است و با تلاش و حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در حال حاضر در شهرستان آبدانان امنیت برقرار و شرایط عادی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 0
    از نتابج کوتاهی قوه قضاییه
  • علی افصحی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 1
    این احمق ها عجب مشنگ هایی اند آشوب می کنند و در برابر قانون هم گردنکشی! چه بهتر که باز این صد نفر از دخمه هایشان بیرون زده تا بیشتر از پیش تعدادشان تقلیل یافته و تاریکخانه های شیطانی اشان بیشتر مورد شناسایی قرار گیرد. مدافعان امنیت با تجربه اندوزی از ماهیت این اقلیت پلشت به راحتی آب خوردن بساط عربده کشی اشان را جمع کرده و همه عوامل میدانی دشمن استکبار و فتنه را در هم خواهند کوبید. ما برای سلامتی و توفیق هرچه بیشتر حافظان امنیت صلوات می فرستیم. علی یارتان.
  • ایرانی اصیل IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    24 9
    آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه
  • داود IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    3 0
    متاسفانه از زمانی که آشوبها آرام شده عده ای از دولت قبل و در روزهای اخیر خود حسن روحانی شروع به شیطنت نموده اند و با تشکیل جلسه و سخنرانی شروع به تحریک عوامل اغتشاش میکنند و اگر دقت شود قبل از اغتشاشات هم همین شیطنتها بود که اخرش تبدیل به اغتشاشات شد و حالا با فروکش کردن آن مجددا فعالیت آنها و رسانهایشان علی الخصوص اعتماد آنلاین به مدیریت الیاس حضرتی شروع شده است و باید نظام در مورد این معضل چاره بیندیشد.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 1
    بدون فکر بدون منطق بدون تفکر فقط با فراخوان تلویزیون های ماهواره ای تروریستی فارسی زبان امدند در خیابان ها چادر از سر زن مسلمان کشیدند جوانان بیگناه را به فجیعترین شکل به شهادت رساندند امنیت مردم را تحت الشعاع قرار دادند اشوب و بلوا کردند به اموال عمومی و اتومو بیل های مردم خسارت های شدید وارد کردند حالا که دستگیر میشوند میگویند فریب خوردیم ببخشید
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    پس آگه خدای نکرده جنگ شد برید چون ما هنوز خاطره جنگ رو فراموش نکردیم مثل اینکه شما خیلی دوست دارید برید جنگ کنید
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 1
    نفس های آخر اغتشاشگر است, چه دست و پایی میزنن.😂
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    انگلیس هم در فکر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس