کد خبر 1460876
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
ریزش کوه در محور یاسوج_ شیراز/ مدیرکل راهداری؛ جاده تا یکساعت آینده کامل بازگشایی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: کوه در محور یاسوج شیراز نرسیده به گردنه مله شوره ریزش کرده که در حال ریزش‌برداری هستیم.

به گزارش مشرق، عابد محمدی از ریزش کوه در محور یاسوج به شیراز نرسیده به گردنه مله شور خبر داد و گفت: علی‌رغم ریزش کوه اختلالی در تردد ایجاد نشده و ریزش تنها یک خط عبور را گرفته و چون جاده تعریضی و دو بانده است مشکلی در تردد نیست.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همکاران به وسیله ماشین‌آلات راهداری یک ساعتی است که در محور حضور دارند و در حال ریزش‌برداری هستند و ظرف یک ساعت آینده ریزش‌برداری انجام و مسیر به طور کامل بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به همکاری پلیس در کنترل ترافیک این محور با توجه به شرایط پیش آمده عنوان کرد: به دلیل شرایط جوی بارش باران و برف و آفتابی شدن هوا محورها و مسیرهای کوهستانی مستعد ریزش و رانش هستند که در جاده فیروزآباد هم شاهد ریزش سنگ هستیم که همکاران راهداری در این نقطه هم در حال ریزش برداری هستند.

وی با بیان اینکه به دلیل کوهستانی بودن استان، ریزش‌های خفیفی در سایر نقاط استان رخ می‌دهد گفت: د اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دائم در حال ریزش برداری هستیم.

محمدی در پایان با توصیه به رانندگان مبنی بر داشتن سرعت مطمئنه عنوان کرد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در صورت مواجهه با چنین وضعیتی به مشکل برخورد نکند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 1
    فتوشاپه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس