کد خبر 1460404
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
رسانه‌ پرتغالی: کی‌روش سرمربی جدید قطر است

وبگاه پرتغالی مقصد بعدی کی‌روش را مشخص کرد.

به گزارش مشرق، یک رسانه‌ پرتغالی می‌گوید سرمربی پیشین تیم ملی ایران برای عقد قرارداد با تیم ملی قطر، امروز (سه‌شنبه) وارد دوحه می‌شود.

وبگاه Diario de Noticias در خبری اختصاصی نوشته «کارلوس کی‌روش» سرمربی جدید تیم ملی قطر خواهد بود و برای عقد قرارداد به این کشور سفر می‌کند. گفته شده مدت قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال میزبان جام جهانی ۲۰۲۲، چهار ساله و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

پس از تیم‌های ملی پرتغال (دو دوره)، امارات، آفریقای جنوبی، ایران (دو دوره) و مصر، قطر هفتمین تجربه سرمربی‌گری کی‌روش ۶۹ ساله در عرصه بین‌المللی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران در جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ امروز (سه‌شنبه) با انتشار پیامی، از تیم ملی خداحافظی کرد و نوشت: وقتی که سفر جدیدی را آغاز می کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت.

کی‌روش در ادامه نوشت: مایلم از بازیکنان فوق العاده ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و میراث تیم ملی حمایت کردند هستم. از همه هواداران بابت حمایت و الهام بخشی در این چند سال تشکر می کنم. به امید آینده.

سرمربی پرتغالی در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ و همچنین قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس