کد خبر 1460244
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
رقابت سعودی‌ها بر سر ستاره‌های فوتبال

رئیس باشگاه الإتحاد عربستان اعلام کرد که توان جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان از جمله مسی، صلاح و دی‌ماریا را دارند.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد که باشگاه‌های عربستانی خود را آماده یک دوره جدید می‌کنند که می‌تواند نگاه را به فوتبال این کشور کاملا تغییر دهد و پیشرفت زیادی هم برای فوتبال آن‌ها به دنبال داشته باشد.

النصر عربستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی دست به کار بزرگی زد و کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان را جذب کرد و این باعث شده است تا دیگر تیم‌های عربستانی هم مجوز جذب بازیکنان بزرگ را به دست آورند.

از فصل بعد هر تیم عربستانی می‌تواند در ترکیب خود از ۸ بازیکن خارجی استفاده کند و این دست آن‌ها را برای جذب بازیکنان بزرگ باز می‌کند.

باشگاه الاتحاد یکی از تیم‌های متمول در عربستان است که در روزهای اخیر بحث حضور دی‌ماریا هم در این تیم مطرح شد.

انمار الحائلی، رئیس این باشگاه عربستانی در واکنش به جذب بازیکنان جدید گفت: به شما بگویم که باشگاه ما به جذب ستاره‌های مثل مسی، دی ماریا و محمد صلاح فکر می‌کند و به کم‌تر از این بازیکنان راضی نخواهد شد. ما اکنون ۷ بازیکن خارجی داریم و برای فصل بعد می‌توانیم از ۸ بازیکن به صورت هم‌زمان استفاده کنیم. شاهد حضور کریستیانو رونالدو در النصر بودیم و این بازیکن توانسته است که تاثیری مثبت در تیم داشته باشد. با آمدن رونالدو دیگر مشکلی برای آوردن بازیکنان بزرگ به لیگ عربستان نداریم و باید این روند ادامه داشته باشد.

باشگاه الهلال به عنوان سرشناس‌ترین و پرافتخارترین تیم عربستانی هم به جذب لیونل مسی ابراز علاقه نشان داد و در تلاش است تا این بازیکن بزرگ را جذب کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس