تکذیب انتصاب آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید فولاد خوزستان

مدیرعامل سابق استقلال در یک برنامه تلویزیونی درباره میزان هزینه کرد در باشگاه، قرارداد بازیکنان و ... به صحبت پرداخت.

به گزارش مشرق، شب گذشته مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق استقلال میهمان برنامه تلویزیونی فوتبال برتر بود و درباره دوران حضورش در جمع آبی پوشان و عملکردش در این تیم صحبت هایی را مطرح کرد.

گزیده صحبت های مصطفی آجورلو به شرح زیر است:

*چرا آجورلو برکنار شد

یک بهایی که در آمریکا نشسته و پول در رسانه های ایران هزینه می کند، به دنبال سیاه نمایی در کشور است.مافیای بیرون و داخل همراه شدند تا سیاه نمایی کنند، تیمی که قهرمان لیگ برتر شده است. این همه هجمه برای چیست؟ گفتند آجورلو نباید در استقلال باشد، و این تیم ماست و گفتند که دیدید او را شبانه برکنار کردیم.

آقای سجادی درباره برکناری من باید صحبت کند. ایشان گفته بودند که از آقای آجورلو خواستیم که ورزش بانوان و چوگان را راه بیاندازند اما ایشان این کار را نکردند و به خاطر این برکنار کردیم، انشاالله که این است!

*ماجرای انتخاب مجیدی و رفتن او به امارات

مبلغ درخواستی فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال را ۳ برابر کردم اما باز هم از مربیان لیگ کمتر بود. اما این فرد با شجاعت و تلاش در نهایت استقلال را قهرمان کرد.

قرارداد مجیدی با استقلال ۳ ساله بود و خیلی ها گفتند بدترین انتخاب را کردید، اما من دفاع کردم.

مجیدی الان در امارات هست و افتخار ایجاد کرده است. ایشان گفتند من می خواهم بروم و این مشکلات را دارم و اجازه را به او دادم. دلیل اینکه پول نگرفتم این بود که ایشان تیم را قهرمان کرده بود و باید بر سرش هم گل می ریختم. استقلال اینقدر عرضه دارد که پول درآورد.

بیشتر بخوانید:

تکذیب انتصاب آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید فولاد خوزستان

*انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال و نحوه بستن تیم

پس از مجیدی خواستم نکونام و رحمتی را بیاورم، اما با مربی ایرانی مخالفت شد.

در امارات قرارگاهی شکل گرفت و یک مربی آلمانی - ایرانی بود و الکس نوری هم شرط گذاشت و گفتم برو دنبال زندگیت!

به ساپینتو گفتم مثل یک جوان ۱۸ ساله جسور هستم و دنبال قهرمانی هستم. عطش جاه طلبی و برنده شدن را دارم. ایشان هم گفتند که من هم چنین اخلاقی دارم. استقلال خوب بسته شده است و دو تیم است. مهدی رحمتی هم به من گفت آقای آجورلو چقدر بازیکن دارید.

*من تیمم را با نظر یک مجری تلویزیونی نمی بندم بلکه با سرمربی می بندم.

*فقط شهباززاده بدون نظر ساپینتو جذب شد

دو بازیکن جوان با نظر منصوریان و تایید ساپینتو از نفت آبادان جذب شد و فقط شهباززاده بدون نظر ساپینتو جذب شد.

*رونالدو با ۵۰۰ میلیون یورو جذب شده است و من در استقلال ۱۵ میلیون یورو هزینه کردم

همه تیم بزرگ و قهرمان ایران ۱۵ میلیون یورو هزینه کردیم و یک دهم یک بازیکن یک تیم است. بیایید بزرگ فکر کنیم. من به تیمم خوب می رسم و خوب پول می دهم و خوب اداره می کنم.

من سال گذشته با همه تیم تسویه حساب کردم و ۷ میلیارد تنها بدهی ما در سال گذشته است.

*ماجرای گم شدن ۶۰ میلیارد در استقلال و تغییر شبانه آجورلو

این ۶۰ میلیارد تومان که می گویند گم شده را یک بهائی از آن طرف آب توسط یک خبرنگار به زبان ها انداخت.

پولادگر آمد و گفت آقای سجادی دستور داده شما را از مدیرعاملی استقلال برکنار کنیم.

خیلی بد است که اگر به آجورلو بگویند، چرا با بازیکنت به خاطر آن برخورد نکردی، برای اینکه به من یاد دادند در جمهوری استقلال باید با بازیکن مدارا کنیم. اگر بچه من اشتباه کرد من بگویم، به من بزنید و من را بیرون کنید. تیم استقلال نباید آسیب ببیند. مگر من رئیس هیات مدیره نبودم.

آقای سجادی من مشکلی با شما ندارم اگر به من می گفتی با کمال میل می رفتم.

*قرارداد مهدی قائدی با استقلال

شما به یک بازیکن در سطح قائدی چقدر می دهید؟ با قائدی چقدر ببندم خوبه؟ وقتی کودتا کردند باید پرداخت هم کنند. کل قرارداد و پاداش و غیره در کدال بورس است و چرا از من سوال می کنید. من برای اینکه ایشان را بیاورم ۲۵۰ تا پرداخت شده است. در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است.

*واکنش به حقوق ۲۵ میلیونی یک راننده

چقدر ما کوچک هستم و چیرهای کوچک به مردم می گوییم، کنار ما قطر ۲۴۰ میلیارد یورو هزینه جام جهانی کرده است!

نفر سوم که راننده است، ماشین خودش را هم آورده است و شبانه روز کار کرده است. آقای اجلال نصیری که یک باشگاه را اداره می کرد می گویند پول هتلش اینقدر شده است و من تسلیم هستم.

ما وارد حرف کوچک نشویم، مسئولش من هستم و پولش را دادم و با ۲۷۰ میلیارد تیم را اداره کردم و اگر امسال هم بودم، اداره می کردم. و این حرف ها بچه گانه است و مایل نیستم پاسخ کسی را بدهم.

* سجادی دو اشتباه استراتژیک کرد

سجادی دو اشتباه استراتژیک کرد، من داشتم یک استادیوم می ساختم و نامه اش را به رئیس جمهور دادم، به ایشان گفتم، یک نامه ای من به جنابعالی دادم در خصوص حق پخش، یک نامه هم در خصوص استادیوم می دهم، اجازه بدهید من یک باشگاه بسازم، گفتم من زمین می خواهم. رئیس جمهور گفتند که آجورلو می خواهد استادیوم بسازد بررسی و اعلام نظر کنید.

سجادی گفت بیاید من مجموعه بالای ورزشگاه آزادی را بدهم. نامه نوشتم و طرحش را نوشتم. به من گفتند ۲۵ ساله می دهم. رفتم سراغ شهر آفتاب، ۴۰۰ هکتار زمین ورزشی که شهرداری تهران در معاونت شهرسازی مهر خورده است. من کارش را انجام دادم و سه شنبه قرار بود کلنگ زده شود، من به آقای سجادی گفتم، سرمایه‌گزار من به مجلس می آید و ما می خواهیم کلنگ را بزنیم. اگر اجازه داده بودند زمین کلنگ خورده بود، زمین برای ما بود.

*از قراردادهای استقلال دفاع می کنم

استقلال را نمی شود ضعیف بست، آمدن محبی، قائدی و تمدید بازیکنانی که قرارداد یک ساله داشتند، این تیم را برای قهرمانی بستیم. عدد و ارقامی که می گویند گران بوده مگر آمار تیم های دیگر را دارید؟

من تبریک می گویم به استقلالی ها که گران ترین تیم را دارند. من به بازیکنانم زیر میزی نمی دهم و تمامی آن در قرارداد است.

سیاوش یزدانی که الان از استقلال رفته است چقدر گرفته است؟ اعداد و ارقام تیم های دیگر از من بیشتر بوده است.

*ماجرای اهدای ۵ ماشین شاسی بلند

طبیعی است که من ۵ ماشین شاسی بلند گرفته ام. به مدیر خودم داده ام که ۴ ماه شبانه روز در کمپ کار کرده است و صورتش مثل کارگران زحمت کشی که در فضای باز کار می کنند، صورتش سوخته است. عمق خاک یک متری در کمپ ناصر حجازی برداشته است. مصوبه هیات مدیره داشتیم برای این ماشین ها که اهدا کردیم. آقای فتاحی که در ۹۰ روز کارش را ۹۰ درصد پیش برده و این دوست ما می گوید من درست کردم، یک ماهه زمین چمن چمنش عوض می شود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس