سرشاخ‌ شدن جهانبخش در روزهای تاریک فوتبالی/ فرار غیرممکن از ناکامی

علیرضا جهانبخش که زمانی از او به عنوان بازیکنی کم‌حاشیه و بااخلاق یاد می‌شد در چند وقت اخیر درگیری‌هایی با بازیکنان حریف داشته است.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش که تا پیش از پیوستن به برایتون انگلیس به نظر می‌رسید می‌تواند یکی از موفق ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران شود، مدت‌هاست شرایط خوبی به لحاظ فنی ندارد. او که زمانی ستاره بی‌چون و چرای اردیویسه(لیگ برتر فوتبال هلند) بود و حتی به عنوان آقای گلی این رقابت‌ها دست پیدا کرد سال ۲۰۱۸ راهی برایتون شد تا حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند؛ اما پیوستن جهانبخش به این تیم انگلیسی یک تجربه تلخ برای او بود و در نهایت مجبور به جدایی از برایتون شد.

تیرماه سال گذشته بود که جهانبخش به فاینورد پیوست تا بتواند در فوتبال هلند که هم آشنایی کاملی نسبت به آن دارد و هم اینکه جزو ستاره‌های سابق آن بود به دوران اوجش بازگردد؛ اما در فاینورد هم نتوانست اوج بگیرد و در فصل اخیر به جز چند بازی اخیر، جهانبخش اکثرا روی نیمکت این تیم حضور دارد.

این بازیکن مقابل آژاکس و توئنته در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت؛ اما همچون ماه‌های گذشته نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. نمراتی که او برای این ۲ بازی از سایت هواسکورد دریافت کرد به ترتیب ۶.۲ و ۶.۴ بود تا مشخص شود جهانبخش ...

بدتر از این عملکرد ضعیف فنی، علاقه‌مند شدن جهانبخش به درگیری با بازیکنان تیم حریف است. در بازی با آژاکس و زمانی که بازیکن این تیم روی پایش تکل رفت جهانبخش با او سرشاخ شد. در بازی فاینورد و توئنته هم دروازه‌بان فاینورد توپی که به اوت رفته بود را به داخل زمین انداخت تا اجازه ندهد بازی به سرعت آغاز شود و همین مسئله اعتراض بازیکنان توئنته را در پی داشت. در حالی که این اعتراض‌ها در حال تمام شدن بود جهانبخش از راه رسید تا با بازیکن حریف درگیر شود و در حالی که هیچ برخوردی با جهانبخش صورت نگرفته بود او دستش را روی صورت گرفت تا وانمود کند بازیکن حریف به صورت او ضربه زده است و داور را مجاب کند به او کارت نشان دهد؛ هر چند این اتفاق رخ نداد؛ اما قطعا چنین حرکاتی بازخورد منفی در رسانه‌های هلندی خواهد داشت.

سرشاخ‌ شدن جهانبخش در روزهای تاریک فوتبالی/ فرار غیرممکن از ناکامی

در گذشته و زمانی که جهانبخش در نایمخن و آلکمار بازی می‌کرد از او به عنوان یک بازیکن بااخلاق یاد می‌شد؛ اما حالا در ۲ بازی متوالی با بازیکنان حریف سرشاخ می‌شود. شاید دلیل این حواشی این باشد که جهانبخش از عملکرد فنی‌اش رضایت ندارد و به همین خاطر رفتار عصبی از خود نشان می‌دهد؛ اما دلیلش هر چه باشد این رفتارهای جهانبخش به شخصیت حرفه‌ای او لطمه می‌زند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    فوتبال جهانبخش با رفتن به انگلیس تمام شده و امیدی بهش نیست..
  • فرزانه فتحی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق نیوز کلا خیلی اخبار بد در مورد جهانبخش پخش میکنه....جالبه خودشون شایعه میسازن و بهش پر و بال میدن بعد هم میندازنش گردن جهانبخش و عملکرد مثلا ضعیفش... جهانبخش عالی بوده و هست فقط خوندن ذهنش و دیدن موفقیت هاش کار هر کسی نیست. 🧿💎✨

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس