کد خبر 1459859
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
توقف بد موقع رئال مادرید مقابل سوسیداد

تیم فوتبال رئال مادرید در مقابل رئال سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های رئال مادرید و رئال سوسیداد در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دنی کارواخال، داوید آلابا، اورلین شوامنی، فرلاند مندی و لوکاس وازکز پنج بازیکن رئال مادرید هستند که به علت مصدومیت در این دیدار حضور نداشتند.

مدافع عنوان قهرمانی اگرچه در این فصل دچار افت محسوسی شده، اما به‌هیچ‌وجه از رقابت با رقیب سنتی خود، پا پس نکشید. شاگردان کارلتو بعد از پیروزی در دربی مادرید، با روحیه‌ای مضاعف پا به این دیدار گذاشتند. رئال مادرید به طور ویژه‌ای به هر سه امتیاز این دیدار نیاز داشت چرا که مادریدی‌ها در حال حاضر در تعقیب بارسلونا صدرنشین بودند تا اختلاف ۳ امتیازی خود را به این تیم حفظ کنند اما این اتفاق رخ نداد.

توقف بد موقع رئال مادرید مقابل سوسیداد

رئال سوسیداد در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده بود و با عملکردی خیره‌کننده با یک بازی بیش‌تر نسبت به رئال مادرید، در فاصله‌ی ۳ امتیازی این تیم در جایگاه سوم جدول قرار داشت. شاگردان ایمانول آلگواسیل در ۷ بازی از ۱۰ بازی گذشته‌ی خود به پیروزی دست پیدا کرده بودند تا خط‌ونشانی جدی برای دیگر رقبای خود کشیده باشند و با این نتیجه به روند خوب خود ادامه دادند.

توقف بد موقع رئال مادرید مقابل سوسیداد

در این بازی کریم بنزما نمایش خوبی نداشت و وینیسیوس و رودریگو نیز نتوانست از موقعیت‌ها بدست آمده استفاده کنند. زوبیلدا و رمیرو، مدافع و دروازه‌بان سوسیداد در این مسابقه مقابل حملات رئال ایستادند تا یک امتیاز بزرگ را از برنابئو بدست بیاورند.

با این نتیجه رئال مادرید ۴۲ امتیازی شد تا اختلاف با صدر و بارسلونا به ۵ امتیاز افزایش یابد. در مقابل رئال سوسیداد با ۳۹ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس