رئال مادرید با فتح دربی به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا صعود کرد

کهکشانی‌ها در سناریویی شبیه به آنچه هشت سال قبل در فینال لیگ قهرمانان اروپا رقم زدند، رقیب همشهری را مغلوب و به نیمه نهایی کوپادل‌ری صعود کردند.

به گزارش مشرق، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری دو بازی به پایان رسید که در دومین و مهمترین آنها در دربی شهر مادرید تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و این بازی را رئالی‌ها با نتیجه 3 بر یک در وقت‌های اضافه بردند.

در این بازی ابتدا آلوارو موراتا در دقیقه 19 گل نخست را برای اتلتیکومادرید به ثمر رساند، اما گل او برای حذف تیم سابقش از این تورنمنت کافی نبود، چرا که 11 دقیقه به پایان وقت‌های معمول کار به تساوی کشیده شد. این گل را رودریگو در دقیقه 79 برای رئال مادرید به ثمر رساند تا کار به وقت‌های تلف شده کشیده شود. در وقت‌های اضافه استفان ساویچ در دقیقه 99 از اتلتیکومادرید اخراج شد و این کار میهمان را سخت‌تر کرد. تنها پنج دقیقه بعد کریم بنزما گل دوم را برای کهکشانی‌ها زد. حسن‌ختام پیروزی رئالی‌ها هم گلی بود که وینیسیوس جونیور در دقیقه 1+120 زد تا آخرین امید روخی بلانکو برای فرار از شکست بر باد رود.

به این ترتیب در سناریویی شبیه به فینال لیگ قهرمانان اروپا، ‌رئال مادرید با رقم زدن کامبکی دیرهنگام بازی باخته را در وقت‌های اضافه از رقیب همشهری‌اش برد.

پنجشنبه شب پیش از رئال مادرید، اتلتیک بیلبائو با پیروزی 3 بر یک مقابل والنسیا به مرحله نیمه نهایی کوپادل‌ری راه یافته بود. بارسلونا و اوساسونا نیز روز گذشته به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس