کد خبر 1459788
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

فلای تودی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به حساب می‌آید که چندسالی‌ست با افتخار در حال خدمت‌رسانی در زمینه‌های مختلف گردشگری به مسافران عزیز است. این سامانه، ابزارها و سرویس های مختلفی را برای تجربه‌ی آسان و راحت خرید خدمات سفر، برای کاربران خود ایجاد کرده است. در این مطلب قصد داریم به تعدادی از این موارد از جمله سفر کارت فلای تودی، اشاره کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

چگونه فلای تودی سفر را برای شما آسان می کند؟

سفر کارت فلای تودی

بی شک سفر بهترین هدیه‌ای است که می‌توان به اطرافیان خود داد. فلای تودی همراه شماست تا این هدیه را هرچه خاص‌تر و با بهترین شرایط به هرکسی که می‌خواهید تقدیم کنید. امکان سفارش سفرکارت فلای تودی مطابق سلیقه و بودجه شما، هم برای سازمان ها ( مدیران و شرکای تجاری، کارکنان، مشتریان و... ) و هم برای افراد وجود دارد که برای تمامی مناسبت ها مثل هدیه سال نو، روز پدر و... قابل استفاده است. با استفاده از این کارت می‌توانید خدمات سفر شامل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام دهید. از شرایط ویژه این کارت می‌توان به امکان صدور نامحدود کارت برای سازمان‌ها، صدور کارت هدیه فیزیکی و دیجیتال، قابلیت شارژ مجدد کارت سفر، امکان درج لوگو سازمانی و صدور کارت سفر با توجه به بودجه و مبلغ دلخواه شما، اشاره کرد.

چگونه فلای تودی سفر را برای شما آسان می کند؟

مزایای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی

فلای تودی که پنل اختصاصی خرید بلیط هواپیما دارد با پوشش صددرصدی پروازهای داخلی و خارجی توانسته است تمامی نیازهای افراد را در رزرو بلیط هواپیما پوشش دهد. فلای تودی خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌های جهان را برای شما آسان کرده است. همچنین با گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما، همیشه ارزان‌ترین‌ها و مناسب‌ترین بلیط متناسب با بودجه و نیاز شما را تامین می‌کند. دقت، سرعت و امنیت در خرید بلیط هواپیما با فلای تودی نیز یکی دیگر از مزایای این سایت است. با فلای تودی می‌توانید هر بلیط هواپیمایی را به هرنقطه از جهان که می‌خواهید رزرو کنید و به آسانی با کارت شتاب خود هزینه آن را بپردازید. امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما هم به شما کمک می‌کند که هر زمان خواستید پرواز خود را بدون دغدغه کنسل کنید. در آخر پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل فلای تودی به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد تا هیچ وقت احساس سردرگمی نکنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما به هر مقصدی که مد نظرتان است کافیست به صفحه پرواز سایت فلای تودی بروید. مبدا و مقصد مورد نظر را وارد کنید. زمان سفر خود را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر کلید جستجوی پرواز را فشار دهید. در ادامه لیست کاملی از پروازها به مقصد انتخابی به ترتیب از ارزان‌ترین قیمت به گران‌ترین قیمت برایتان به نمایش در می‌آید.

 یکی از قابلیت‌های خوب فلای تودی سرویس اطلاع از آخرین تغییرات پرواز و تقویم قیمتی است که به کمک آن می‌توانید ارزان‌ترین پروازها را در حوالی تاریخ انتخابی مشاهده کنید و با دید باز تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و نمودار حداقل و حداکثر قیمتی، آسان‌تر به بلیط مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

چگونه فلای تودی سفر را برای شما آسان می کند؟

رزرو آنلاین هتل با فلای تودی

فلای تودی به عنوان هوشمندترین مرجع رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی در ایران و سراسر جهان تلاش می‌کند تا با فراهم کردن دسترسی شما به تمامی هتل های جهان و امکان رزرو آنلاین آن‌ها با ارزانترین قیمت، از اقامت راحت و بی دردسر خود در هر نقطه از دنیا لذت ببرید.

در فلای تودی امکان رزرو هر نوع هتل از هتل های لوکس گرفته تا هتل های ارزان برای شما فراهم است. به همین دلیل، به راحتی می‌توانید به انواع هتل های ستاره‌ دار، هتل آپارتمان های، هاستل‌ها، اکوکمپ‌ها، مهمانپذیرها و بوتیک هتل‌ها دسترسی داشته باشید و با مقایسه قیمت‌ها و امکانات آن‌ها بهترین هتلی که مدنظرتان است را برای اقامت انتخاب نمایید.

رزرو اینترنتی هتل های داخلی و خارجی از طریق فلای تودی به راحتی امکانپذیر است. اگر قصد رزروی مطمئن و بدون دردسر را دارید، رزرو هتل فلای تودی بهترین انتخاب برای شما است و همواره بهترین گزینه‌ها را برای انتخاب هتل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای رزرو آنلاین هتل در فلای تودی از انتخاب هتل تا دریافت واچر هتل تنها به اندازه یک کلیک فاصله است. کافی است تنها نام شهر مقصد و تاریخ اقامت در هتل را در سامانه جستجوی آنلاین فلای تودی وارد نمایید تا تمامی هتل‌های موجود در مقصد موردنظر با جزئیات کامل شامل عکس، امکانات هتل و محل قرارگیری رو نقشه برای شما نمایش داده شود و سپس اقدام به رزرو هتل با بهترین قیمت کنید و خبر خوب اینکه در هر قسمت از فرآیند خرید به هر دلیلی مایل به کنسلی رزرو بودید، می‌توانید به صورت آنلاین رزرو خود را کنسل کنید.

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی

تیم پشتیبانی فلای تودی به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند. اگر در هر مرحله از خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل، به مشکل برخوردید کافیست با تیم پشتیباتی تماس حاصل گرفته تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شد.


** این محتوا تبلیغاتی است **

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس