رئیس مجلس، سخنران مراسم ۱۲ بهمن در حرم امام(ره) است

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مراسم ۱۲ بهمن امسال در حرم امام راحل با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

به گزارش مشرق، محمدمهدی عرب انصاری معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هفتمین جلسه اعضای ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم امام راحل اظهار کرد: حساسیت برنامه های دهه فجر امسال به جهت تلاش های مذبوحانه دشمن و توطئه های آنها علیه نظام چند برابر گذشته است.

وی گفت: امسال باید تلاش شود تا این مناسبت ها با کیفیت و با حضور پرشور ملت برگزار شود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: برنامه های داخلی سازمان های مختلف را خواهیم داشت که پرحجم است اما باید همه این ها به ۲ برنامه پرجمعیت منجر شود؛ یکی مراسم ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) که در حرم امام راحل با سخنرانی محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه برگزار می شود که انتظار داریم حضور پرحجمی داشته باشیم و دومی ۲۲ بهمن است که در این رابطه باید زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

عرب انصاری تاکید کرد: مردم حساسیت این ایام را درک می کنند و خواهند آمد؛ مثل دیروز که حضور پرشور مردم را در راهپیمایی بعد نماز جمعه ها در محکومیت اهانت کنندگان به قرآن داشتیم.

وی ادامه داد: حتما عملکرد دستگاه ها و حضور کارکنان آنان در این ۲ مراسم را رصد می کنیم و قدرت و ضعف دستگاه ها مشخص خواهد شد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: دستگاه ها باید نمایش خیابانی داشته باشند و حداقل این انتظار را داریم از میدان انقلاب تا میدان آزادی در ۲ طرف راه، شاهد دستاوردها و برپایی نمایشگاه ها باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • دستوررهبراست به تو IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    شفافیت رای ودارایی نماینده های مجلس درسامانه علنی وخوداظهاری مالی برای ازبین رفتن رانت نجومی بگیری فساد واختلاس وجمله به سودوام بانکی بامالیات گرفتن ازبانکها
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    شفافیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس