آقای بنیادی‌فر چرا با داد و بیداد پنالتی ما را نگرفتی؟

کاپیتان پرسپولیس گفت: آقای بنیادی فر از چه چیزی می‌ترسیدی که با داد و بیداد پنالتی ما را نگرفتی؟

به گزارش مشرق، امید عالشاه پس از شکست پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: اینکه به توپ جمع کن بگویند توپ را وسط زمین بینداز برای چه زمانی است؟ هفته قبل پنالتی ما را نگرفتند چیزی نگفتیم. بچه‌های با حجب و حیایی داریم، نه مصاحبه می‌کنند، نه چیزی. آقای بنیادی فر از چه چیزی می‌ترسی؟ چرا با داد و بیدا خطا می‌گیری؟ چرا با داد و بیدار پنالتی را نگرفتی؟ ای کاش هوادار داخل ورزشگاه بود و با داد و بیداد سوت نمی‌زدی.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: آیا اسم این فوتبال بود؟ فکر نمی‌کنم بیشتر از ۱۵ دقیقه توپ در جریان بوده باشد. هر ۵ دقیقه سوت زد. مگر چنین چیزی داریم؟ کجای دنیا توپ را وسط زمین می‌اندازند. اشکالی ندارد سه امتیاز مبارک‌تان باشد، اما به چه قیمتی؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    آقای عالیشاه توی داوران لیگ پرسپولیسی تر از موعود بنیادی فر وجود ندارد. حتما پنالت نبوده! والا آقا موعود برای تیم سوگلی وزارت ورزش در دایره میانی زمین هم برای تیم تان پنالتی گرفته!
  • سوسان IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    رو نیست سنگ پای قزوینه تو روز روشن پنالتی سهمیه ای میخواند مثل بازی تیراختور کبیر
  • Omid IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    پرسپولیسی ها خدا دارند. اما علیشاه یک سانت تمیز بلد نیستی. بنیادی فر پرسپولیسی است !!!!!!!خخخخخخخخ اما دوران خل محمدی علیشاه نعمتی . استقلالی های محترم آیا ندید از اول بازی نکونام وحشی گری کرد نظم بازی را بر هم می زد. فوتبال کثیف است در ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس