جهاد اسلامی: در پاسخ به جنایت های اشغالگران تردید نمی کنیم

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: به دشمن هشدار می دهیم که مقاومت برای پاسخ به جنایت های او و ورود به یک رویارویی همه جانبه تردید به خود راه نمی دهد.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، طارق سلمی روز جمعه افزود: عملیات اخیر مقاومت و موشکباران شهرک های صهیونیست نشین از غزه حامل پیام آمادگی مقاومت برای هرگونه مقابله با رژیم صهیونیستی بود.

وی اضافه کرد: مقاومت اعلام می کند که اجازه هدر رفتن خون شهدا را نمی دهد و به طور صریح و آشکار به دشمن هشدار می دهد که برای تمصیم به رویارویی همه جانبه هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.

سلمی گفت: ملت مقاوم فلسطین با هم متحد هستند و اجازه نخواهند داد دشمن با محاصره و تجاوز به یک منطقه، آن را از دیگر مناطق جدا پنداشته و جبهه ها را از هم جدا کند زیرا مقاومت حق قانونی ملتی است که از خود دفاع می کند.

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: موشک های شب گذشته و پس از آن، فقط بخشی از پیام مقاومت به دشمن بود و اشغالگران باید بدانند که خون ملت فلسطین ارزان نیست و جنین و قدس تکیه گاه، مدافع و شمشیر از غلاف بیرون کشیده ای دارند که از آن ها دفاع می کند.

سلمی افزود: وحدت و همبستگی ملت فلسطین و اتحاد گروه های مقاومت آن، تکیه گاه محکمی است و قدس، غزه، جنین، نابلس، الخلیل، صفد، الناصره، الرمله و الناصره و همه شهرهای فلسطین، یک میدان مبارزه واحد است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد جمعه در واکنش به شلیک راکت به سرزمین های اشغالی، نوار غزه را بمباران کردند و نیروهای مقاومت نیز در پاسخ با آن مقابله کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی یک مرکز متعلق به نیروهای مقاومت در مرکز نوار غزه را ۱۵ بار بمباران کردند.

یک مرکز دیگر نیز در جنوب شهر غزه با چندین موشک هدف قرار گرفت، همچنین اطراف یک نقطه رصد در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه نیز بمباران شد.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که ضد هوایی های گروه های مقاومت فلسطین در آسمان شمال نوار غزه در مقام مقابله با جنگنده های رژیم صهیونیستی برآمدند.

این منابع اعلام کردند که نیروهای مقاومت دو موشک زمین به هوا به سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان خانیونس شلیک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    پیام مجاهدت ها و خون شهدای مظلوم . فلسطین زنده و پیروز است
  • میترا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    طبق احادیث معصومین بیت المقدس بدست امام مهدی جان 💝 آزاد خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس