کد خبر 1458817
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
شهباززاده: سکوت من سبب انتشار اخبار بی‌اعتبار شد/در جلسه با ساپنیتو تصمیم گرفتم بمانم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: سکوت من سبب انتشار خبر بی‌اعتبار در رسانه‌هایی شد که هر چه دل‌شان می‌خواهد می‌زنند.

به گزارش مشرق، سجاد شهباززاده درمورد برتری چهار بر صفر استقلال مقابل ملوان، اظهار داشت:‌ خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز مهمی که خیلی به آن نیاز داشتیم گرفتیم. در کل مسابقه هم حاکم بودیم. روز خوبی برای استقلال بود.

وی درمورد اینکه شایعاتی درمورد قرار نگرفتن نامش در لیست مازاد ساپینتو منتشر شد در شرایطی که خودش صحبت کرده و گفته بود می‌خواهم برای استقلال بازی کنم، توضیح داد: موضوع این است که 3-2 فصل است همیشه روابط خوبی با رسانه‌ها داشتم و هر خبری باشد، خودم داده‌ام اما برخی مواقع سکوت ما سبب می‌شود برخی اخبار ضد و نقیض و بی‌اعتبار را بیرون بدهند. رسانه‌ها و سایت‌هایی که ادعای معتبر بودن دارند، اخباری می‌دهند که خود من می‌مانم.

مهاجم استقلال اضافه کرد: هم ابتدای 3-2 فصل گذشته و هم این روزهایی که گذشت، خیلی از این اتفاقات افتاد و شرایط برای من خیلی واضح بود. با مربی درباره پیشنهاداتم صحبت کردم و در یک جلسه هم به این نتیجه رسیدم که در استقلال بمانم اما متاسفانه برخی رسانه‌ها که خیلی به کانال‌هایی که به آن‌ها خبر می‌رساند اطمینان دارند، اخبار اشتباه و غلط دریافت می‌کنند. من هم نمی‌توانم مدام تکذیب کرده و درمورد این اخبار صحبت کنم. چنین چیزی نبوده و از هر جای معتبری می‌شد این را فهمید که اتفاق خاصی نیفتاده است.

شهباززاده عنوان کرد: من و مربی خیلی زود این موضوع را حل کردیم اما به حدی وضعیت بی در و پیکر شده است که برخی رسانه‌ها هر چه دل‌شان می‌خواهد می زنند. من هم نمی‌توانم هر روز تکذیب کرده و نظرات خودم را بگویم. این اتفاقات می‌افتد و کاری هم نمی‌توان کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس