درس سوپرکاپ اسپانیا به فوتبال ایران؛ از توفیق اجباری «عمری»ها تا فرش قرمز برای «گاوی»ها!

سرمربی لیورپول پس از مشکل‌ساز شدن تمدید قرارداد ستاره جوان اسپانیایی، برای جذب او دست به کار شد.

به گزارش مشرق، پس از خبر بد فدراسیون فوتبال اسپانیا برای بارسلونا مبنی بر اینکه آن‌ها نمی‌توانند قرارداد ستاره جوان خود را تمدید کنند، لیورپول ممکن است برای جذب بازیکنی که می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند، دست به کار شود.

ساعاتی قبل از سوت آغاز بازی چهارشنبه شب میان بارسلونا و رئال سوسیداد بود که لالیگا اعلام کرد آبی‌واناری ها به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به «بازی جوانمردانه مالی» نمی‌توانند قرارداد «گاوی» ستاره ۱۸ ساله تیم خود را تمدید کنند.

قرارداد گاوی با بارسونا در تابستان گذشته به امضا رسید و مبلغ رضایت‌نامه او هم یک میلیارد یورو تعیین شد اما با این تحولات، او در سال ۲۰۲۴ می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد، نیوکمپ را ترک کند.

بارسایی‌ها علاوه بر گاوی، قرارداد آرائوخو، بالده و پنا را هم نمی‌توانند ثبت کنند. این در حالی است که آبی‌واناری‌ها با فروش «ممفیس دپای» و همچنین بازنشسته‌شدن «پیکه» امید داشتند بتوانند با قوانین بازی جوانمردانه مالی خود را تطبیق دهند.

با این تصمیم لالیگا، سران بارسلونا باید راه‌های دیگری را برای صرفه‌جویی پیدا کنند تا دستمزد پرداختی آن‌ها به بازیکنان از مفاد قوانین بازی جوانمردانه مالی بیشتر نشود.

رسانه انگلیسی «تیم تاک» نوشته در صورت جدی‌شدن جدایی هافبک شماره ۳۰ بارسلونا، «یورگن کلوپ» که یکی از علاقه‌مندان گاوی است و با بحران در خط میانی تیمش دست و پنجه نرم می‌کند، ممکن است برای آوردن او به آنفیلد دست به کار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس