کد خبر 1458753
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
مس کرمان مدافع استرالیایی خرید/ بازگشت یک بازیکن به جمع شاگردان حسین‌خانی

باشگاه مس کرمان با یک مدافع که سابقه بازی در تیم ملی استرالیا را دارد قرارداد بست.

به گزارش مشرق، ران تونگیک بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان از استرالیا به این تیم ملحق شد و در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر تیم مس کرمان را همراهی خواهد کرد.

این بازیکن متولد ۲۸ دسامبر ۱۹۹۶ می باشد و ۲۶ سال سن دارد. او با یک متر و هشتادوپنج سانتی متر قد در پست دفاع آخر و مرکزی بازی می کند.

تونگیک سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی استرالیا را نیز دارد و در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ برای تیم ملی کشورش نیز به میدان رفته است.

مس کرمان مدافع استرالیایی خرید +عکس

این بازیکن که در لیگ حرفه ای استرالیا سابقه بازی دارد، از تیم وسترن سیدنی به مس کرمان آمد و علاوه بر بازی در این تیم در تیم های سنترال کاست، بریسبان روار، ملبورن سیتی و آدلاید یونایتد که همگی از تیم های حرفه ای استرالیا می باشند نیز سابقه بازی دارد.

همچنین مهیار زحمتکش مدافع فصل قبل مس کرمان که در راه صعود این تیم به لیگ برتر نقش بسیار مفیدی ایفا کرد، در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به تیم مس کرمان بازگشت.

زحمتکش که در نیم فصل دوم بازی های لیگ یک فصل قبل از ناحیه کمر مورد عمل جراحی قرار گرفت، با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و درمان خود و انجام تمرینات بدنسازی شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرده است که از همین رو به جمع بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان بازگشت.

مس کرمان مدافع استرالیایی خرید +عکس

این بازیکن که در پست مدافع بازی می کند، در حالی که پیشنهادات از تیم های دیگر را نیز در اختیار داشت ظهر امروز رسما قرارداد خود را با تیم فصل قبلش امضا کرد و به مس کرمان بازگشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس