دستگیری ۱۲۶ متهم در هفتمین مرحله از طرح مبارزه با شرکت‌های هرمی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی از اجرای مرحله هفتم طرح مبارزه با شرکت‌های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد.

به گزارش مشرق، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای مرحله هفتم طرح مبارزه با شرکت های بازاریابی غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی گفت: در این خصوص تعداد ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

سرهنگ عبداله چولکی تصریح کرد: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت رده های متناظر در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه این طرح که به مدت ۶ روز در اواخر دی ماه سال جاری اجرا شد، افزود: در این خصوص تعداد ۱۲۶ نفر دستگیر و تعداد یک شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و ۱۱ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان های تهران بزرگ، گیلان، خراسان رضوی، مازندران، همدان، اصفهان و کردستان است.

وی ضمن هشدار خاطرنشان کرد: شرکت های بازاریابی شبکه ای دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و هیچ گونه وابستگی و ارتباط دیگر اداری، مالی و تشکیلاتی با مراکز دولتی، قضائی و امنیتی برای شرکت های دارای مجوز و بازاریابان شاغل در شرکت ها وجود ندارد و هرگونه ادعا در این زمینه پیگرد قانونی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس