دیدار سردار رادان با رئیس قوه قضاییه

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت همه مردم و عبور از آن، خط قرمز پلیس است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این خصوص جایگاه ویژه ای دارند.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ احمدرضا رادان عصر سه شنبه در مشهد افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز و بحث سفرهای نوروزی، ایمنی راه، حفظ جان مردم و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار پلیس است و قرارگاهی در این خصوص در تهران تشکیل شده و بزودی در سراسر کشور اجرایی می شود.

وی درباره نصب دوربین روی لباس پلیس نیز اظهار کرد: اقدامات ویژه ای در این رابطه در دستور کار است.

سردار رادان اضافه کرد: استفاده از دوربین های مداربسته یکی از ابعاد هوشمند سازی است و این هدف در ابعاد تجهیزات، انسانی و ساختار سازمانی محقق می شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به مشهد، پروژه هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس راه و همچنین شبکه زیر ساختی فن آوری اطلاعات و ارتباطات سامانه های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی را در مشهد افتتاح کرد.

سردار رادان در خصوص این پروژه نیز گفت: این شبکه ساختاری پلیس هوشمند باید در تمامی پلیس های تخصصی استان خراسان رضوی توسعه یابد و مشهد مقدس اولین پایگاه توسعه پلیس هوشمند در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس