کد خبر 1458139
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
توطئه در قلعه‌ نازی‌ها

ویدئویی از پشت پرده نقش مستقیم آلمان در ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و نقش آفرینی در حوادث اخیر کشور که برای نخستین بار منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    نازیسم نمرده بلکه هدفش از علیه غرب بودن به علیه کشرهای مستقل بودن تغییر کرده این دولتمردان اوباش آلمانی سزای خیانتهایشان به مردم ایران را خواهند دید
  • علی افصحی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    1 0
    امام خامنه‌ای مجموعه غرب وحشی را در یک بسته واحد دیده و به عنوان نه غرب تاریخی بلکه به عنوان غرب سیاسی و فرهنگی هرگز نسبت به آن خوشبینی نداشته و ندارد. این عدم خوش بینی ،رصد همه تحرکات غرب وحشی علیه انقلاب اسلامی ،از جانب ولی فقیه را به دنبال داشته است . همچنان که غرب وحشی هم بی وقفه در پی فتنه علیه انقلاب بوده که اخیرا این فتنه انگیزی بسیار عریان شده که در این میان سه کشور انگلیس خبیث ، فرانسه فضول و آلمان نازی بیش از همه فعال شده اند، به ویژه در پس از همراهی آمریکا در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی. این که امام خامنه‌ای از «در میدان ماندن و عقب نرفتن از میدان»در دیدار با مداحان سخن گفتند برگشت به یک حقیقت قرآنی دارد که بسیار آموزنده است قرآن در سوره نساء آیه صد و سه برخلاف توهمات و ساده لوحی های اصلاح طلبان فاسد ،مومنان را به رصد و دنبال کردن دشمن به صورت کاملا واقع بینانه ترغیب می کند «ولا تهنوا فی ابتغاء القوم در رصد و تعقیب دشمن به صورت تهاجمی سستی به خرج ندهید « ان تکونوا تألمون فانهم یألمون کما تألمون اگر شما دچار زحمت و رنج در این مسیر می شوید غرب وحشی هم آسیب جدی می بیند منتها «و ترجون من الله ما لایرجون شما خدایی دارید که از او انتظار خیر و گشایش و آرامش دارید در حالتی که غرب وحشی چنین تکیه گاهی ندارد.این نگرش واقع بینانه قرآن خط روشنی برای برخورد با غرب وحشی ترسیم می کند و آن غافل نشدن از فتنه دشمنان حتی به آنی. همان طور که امام خامنه‌ای فرمودند نباید غرور ما را فرابگیرد و کار را تمام شده بدانیم نه، فقط زمانی می توان از دشمن آسوده خیال شد که قدرتی به دست بیاوریم که دشمن از توطئه علیه ما مأیوس شده باشد.(نقل به مضمون) پس بدون تکیه بر سانتی مانتالیزم راحت طلبانه باید در برابر غرب وحشی همواره مسلح و آماده تهاجم بود.چرا که باز قرآن در آیه صد و دو می فرماید «ود الذین کفروا لو تغفلون عن اسلحتکم و امتعتکم فیمیلون میلة واحدة غرب وحشی همواره در پی فرصتی است تا شما از اصل «صلح مسلح» غافل شده تا با یک یورش کارتان را بسازد. پس از کولی دادن آلمان یا فرانسه و نیز انگلیس خبیث به شیطان بزرگ آمریکا به جای این که جا بخوریم باید همه این تحرکات را رصد و خردمندانه سرکوب کنیم. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    بایستی موشک‌های قاره پیمای سرمت روسیه در پایگاه‌هایی در سرتاسر ایران مستقر گردد و البته ایران به سمت ساخت سلاحهای هسته ای حرکت کند. در ضمن بایستی نیروهای آمریکایی در کل منطقه بویژه اقلیم کردستان و استان یاقی باکو و استان یاقی بحرین مورد هدف قرار گیرد و در حالت آماده باش کامل باشد. بایستی تنگه هرمز را بر روی هر کشوری که با آمریکا بویژه کشور اشغالی آلمان توسط صهیونیسم هم سو باشد بست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس