.

او به نیاز فرانسه جهت سرمایه‌گذاری در فناوری‌های زیردریایی های بدون سرنشین که می‌توانند به عمق ۶۰۰۰ متر برسند اشاره و اعلام کرد که به زودی از یک "استراتژی فرا دریایی" جدید فرانسه رونمایی خواهد کرد

به گزارش مشرق، امانوئل مکرون در جدیدترین سخنرانی خود از برنامه ۶ ساله بعدی جهت دگرگون سازی و بهبود ارتش فرانسه صحبت کرده است، برنامه loi de programmation militaire یا به اختصار LPM.

قانون برنامه‌ریزی نظامی شش ساله بعدی فرانسه هزینه‌های دفاعی کشور را بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ شکل خواهد داد، مکرون گفت با توجه به شرایط ژئوپلیتیک کنونی و تحولات فناوری، ۴۰۰ میلیارد یورو (۴۳۳.۴ میلیارد دلار) سرمایه گذاری برای LPM ۲۰۲۴-۲۰۳۰ درخواست خواهد کرد.

در صورت تصویب، این مبلغ افزایش ۳۶% را نسبت به LPM فعلی یعنی ۲۹۵ میلیارد یورویی ۲۰۱۹-۲۰۲۵ خواهد داشت و می تواند در مجموع ۴۱۳ میلیارد یورو نیاز نظامی را پوشش دهد.

مکرون همچنین در LPM جدید از انتقال نیروی هوایی فرانسه به ناوگان جنگنده رافال به شکل ۱۰۰% خبر داد که یعنی ناوگان آینده فرانسه به دور از ترکیب فعلی رافال و میراژ ۲۰۰۰ خواهد بود.

او به نیاز فرانسه جهت سرمایه‌گذاری در فناوری‌های زیردریایی های بدون سرنشین که می‌توانند به عمق ۶۰۰۰ متر برسند اشاره کرد و اعلام کرد که به زودی از یک "استراتژی فرا دریایی" جدید فرانسه رونمایی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    پس گروهی مزدور دارند فرانسه و آلمان را از داخل نابود می کنند درسته؟!!!
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    ایران با این همه تهدید و تحریم که نشانه دشمنی با ایران است بودجه اش ۴ میلیارد دلار
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 0
    قال شیخ استخریون: دنیای فردا دنیای موشک نیست. بلکه دنیای گفتمان است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس