شیاطین سرخ به دنبال شاهزاده؛ بمب نقل‌وانتقالات لیگ برتر در تابستان می‌ترکد

اریک تن‌هاخ سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به دنبال خرید هری‌کین در تابستان خواهد بود.

به گزارش مشرق، هری کین مهاجم ۲۹ ساله انگلیسی که محصول آکادمی تاتنهام است به تازگی در لیست خرید اریک تن‌هاخ برای خط حمله منچستریونایتد قرار گرفته که می‌تواند این انتقال در تابستان به بمب نقل‌وانتقالات لیگ برتر تبدیل شود.

گفته می‌شود که اسپرز قرار است حداقل ۸۵ میلیون پوند برای این مهاجم طلب کند و یونایتد نسبت به رئال مادرید و بایرن مونیخ برتری دارد زیرا این بازیکن ترجیح می‌دهد در لیگ برتر بماند.

هری کین که تا به اینجا در لیگ برتر انگلیس ۱۹۸ گل به ثمر رسانده، برای بدست آوردن عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس که در حال حاضر در اختیار آلن شیرر با ۲۶۰ گل است، قصد دارد در یک باشگاه انگلیسی بماند تا به این عنوان برسد.

از طرفی تاتنهام هنوز نتوانسته جامی را بدست بیاورد و هری کین نیز رفته رفته از روزهای جوانی فاصله می‌گیرد و به سال‌های آخر فوتبالش نزدیک می‌شود. انتقال او به منچستریونایتد که در دوران جوانی این بازیکن نیز به دنبال جذب او بوده، می‌تواند جذاب باشد اما به شرطی که یونایتد دستاورد جدیدی برای مهاجم انگلیسی به شمار بیاید.

اگر کاپیتان تیم ملی انگلیس منچستری شود، یونایتدی‌ها باز هم مثل سال‌های حضور وین رونی، مهاجم اول تیم ملی را در ترکیب خود خواهند داشت و باز هم شاید مثل دوران رونی برای فتح عناوین ظرفیت بیش‌تری داشته باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس