کد خبر 1456876
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
عذرخواهی وزیر علوم از مردم به خاطر قطع شدن اینترنت هنگام برگزاری کنکور

زلفی گل وزیر علوم از مردم بابت قطعی اینترنت در زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۱ عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی کنکور در دانشگاه قم، گفت: ضمن پوزش از مردم عزیزمان که احتمالا قطع شدن اینترنت در اطراف محل برگزاری آزمون کنکور برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است، این مصوبه شورای امنیت کشور بود و قانونا باید اجرا می شد. این محدویت هم به خاطر این است که عدالت آموزشی حکم‌فرما شود و از اتفاقات و تخلفاتی که ممکن بود به وجود بیاید پیشگیری کنیم.

وی در خصوص شایعاتی درباره لو رفتن سوالات گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شده بود این اتفاق نیفتاد و اگر در مورد نادری هم چند صفحه از سوالات به بیرون ارسال شده بود بلافاصله فرد متخلف شناسایی شد و بازگشت او به داخل آزمون اتفاق نیفتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 0
    تمام مسئولین اگر 24 ساعته عذرخواهی کنند کم است. جای معذرت خواهی، شماها که توانایی انجام کار را تدارید استعفا بدهید. شاید بعدی ها توانمند بودند و توانستند مشکلات را حل کنند.
  • احسان وهابی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 1
    آقای مسئول بی عرضه که حتی نمی تونین یک کنکور برگزار کنین اولا در محدوده قطع نشده بود همراه اول در کل خاموش کرده بود دوما تقلب که شد، چون کلا ایرانسل اینترنتش وصل بود سوما این هزینه ای از کل جامعه پرداخت کردین صدمه به کسب و کار اینترنتی، مختل شدن زنگی روز مردم چه کسی می خواهد پرداخت کند ؟ چهارما کچل استعفا بده اگر تخصص ندارین پنجم شورای عالی امنیت ملی کم مونده دیگه برای دستشویی رفتن هم اینترنت رو قطع کنه . باتشکد
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      بی ادب ، چرا توهین میکنی،شکل ظاهریش رو چرا به سخره میگیری؟
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 0
    اینترنت بین‌المللی قطع است، وصل کنید... به جای دروغ پراکنی در صدا سیما که دکمه قطع دسترسی به اینترنت بین‌المللی در دستان رئیس‌جمهور آمریکاست!!!!
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    سایت پبام نور مرکزی زمان روحانی ارتباط مستقیم با رئیس داشت الان سایت و تغییر دادن باید تلفن بزنی از اون تلفن های خاندوزی و اعتراض به یارانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس