کد خبر 1456812
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
سپاهان ۲ - استقلال یک/ رستگاری اصفهانی‌ها با پنالتی جنجالی دقیقه ۹۲/ مورایس برنده دربی پرتغالی

استقلال در شرایطی پس از ۱۴ سال مقابل سپاهان در لیگ برتر هر ۲ بازی رفت و برگشت را باخت که در لیگ بیست و دوم نتوانسته نمایش خوبی مقابل دیگر مدعیان داشته باشد.

به گزارش مشرق، حساس‌ترین بازی هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بین ۲ تیم سپاهان و استقلال برگزار شد و نهایتا طلایی‌پوشان اصفهانی با نتیجه‌ی ۲ بر یک از سد میهمان خود گذشتند تا موقتا با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرند.

این سومین باخت استقلال در این فصل بود که رقم خورد. آبی‌پوشان تهرانی در نیم‌فصل نخست نیز به سپاهان و تراکتور باخته بودند و حالا شکستی دیگر در کارنامه‌شان به ثبت رسید تا یک گام دیگر از تکرار عنوان قهرمانی دور شوند. استقلال پس از ۱۴ سال در ۲ بازی رفت و برگشت به سپاهان باخت. در آن فصل آبی‌پوشان در جایگاه سیزدهم قرار گرفتند و پرسپولیس قهرمانی را به دست آورد.

سپاهان با این برد تعداد پیروزی‌هایش در لیگ برتر را با استقلال در عدد ۱۶ برابر کرد و همچنین گل‌های زده و خورده‌ی ۲ تیم در عدد ۵۵ برابر شد. استقلال برای چهارمین بازی متوالی در اصفهان در رسیدن به پیروزی ناکام بود تا از آخرین پیروزی‌اش ۱۳۷۹ روز بگذرد. تیم پایتخت‌نشین در سال ۱۴۰۱ سه بار به مصاف رقیب اصفهانی خود رفتند که ۲ شکست و یک تساوی ماحصل کارشان بود.

رامین رضاییان نیز همانند دیدار رفت زننده‌ی گل دوم تیمش بود تا نشان دهد راه گلزنی به استقلال را به خوبی بلد است. او در لباس پرسپولیس نیز موفق به باز کردن دروازه‌ی این تیم تهرانی شده بود.

نکته‌ی دیگری که درباره‌ی استقلالِ سایپنتو مورد نقد است، نتایج ضعیف این تیم در رقابت با مدعیان قهرمانی بوده است. استقلال در مقابل پرسپولیس مساوی کرد. ۲ بازی رفت و برگشت به سپاهان را باخت، گل‌گهر را شکست داد. مقابل مس رفسنجان به تساوی رضایت داد و مغلوب تراکتور شد. اگر پیروزی برابر نساجی و تساوی مقابل فولاد را هم اضافه کنیم، آنها تا به اینجا در هشت بازی برابر تیم‌های نیمه‌ی بالایی جدول فقط ۲ برد داشته‌اند، سه دیدار را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و سه مسابقه هم برنده نداشته است. ناکامی در دیدارهای ۶ امتیازی بلای جان استقلال و سرمربی پرتغالی‌اش تا به اینجای کار بوده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    2 1
    مشکل استقلال ناراحت و عزادار بودن بعضی بازیکنان آن بخاطر مهسا است ، بنده خداها شبها تا صبح مراسم عزاداری دارند ،برای آرامش خودشان هم خود زنی میکنند الکل ،کوکایین میزنندو رقص ، حق دارند نمیتوانند هم ناراحت باشند هم فوتبال بازی کنند ، طفلک قائدی
  • SE ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    تعطیلی فوتبال فشل و پرهزینه برای ایران مفیدتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس