کد خبر 1456609
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
جلسه سرنوشت‌ساز سیامک نعمتی با مدیرعامل پرسپولیس

کاپیتان سوم تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان امروز قراردادش را با این باشگاه فسخ می‌کند.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی کاپیتان سوم تیم فوتبال پرسپولیس توافقاتی را با مدیران این باشگاه برای فسخ قراردادش انجام داده است.

این بازیکن که امسال کمتر به او بازی می‌رسید مورد توجه چند باشگاه از جمله تراکتور و گل گهر و مس کرمان قرار داشت و پس از اینکه درخواست جدایی داد باشگاه هم موافقت کرد و او طی امروز و فردا قراردادش را فسخ خواهد کرد.

بدین ترتیب او پس از حامد پاکدل دومین جدا شده رسمی سرخپوشان است. به احتمال فراوان نعمتی هم مانند پاکدل طلب خود را از باشگاه پرسپولیس خواهد بخشید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    0 0
    حیفه ، بازیکن خوبیه
  • امانی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    1 0
    سیامک نعمتی بی شک یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس مخصوصا در زمان انجام بازیهای باشگاهی آسیا بود منتها عیب کاراین هست که آقای یحیی گل محمدی چیزی بنام مردانگی در فوتبال را نه می دونه ونه به آن عمل میکنی مثال مهدوی کیا را برای بازی خداحافظی هیچکس از یاد نمی بره دوم اینکه اساسا بازیکن شناس نیست بارها شده بازیکنی مثلا مثل حامد پاکدل را که دوگل به تیم پرسپولیس زد خریداری میکنه بعد همیشه هم روی نیمکت نشین میشه خوب جناب یحیی خان تو که تشخیص نمیدی بازیکن به درد تیم نمیخوره چرا می خری تا بعد از یکی دو فصل دوباره مجبور به انتقال آنها بشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس