کد خبر 1456434
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

افراد بسیاری می توانند با فعالیت های مختلف به پولسازی در حجم و ابعاد کوچک دست پیدا کنند اما من توانستم با گسترش کسب و کار خود و ورود به بازارهای خارجی این امکان را فراهم کنم که در حجم و ابعاد انبوهی پولسازی انجام دهم من با وارد شدن در حیطه تجارت این کار را انجام دادم و توانستم محصول خودم یعنی دستگیره کابینت را در حجم انبوهی در بازار جهانی به فروش برسانم و به ثروت دست پیداکنم.

دستگیره کابینت لوکس

دستگیره کابینت لوکس انواع مختلفی همراه با مشخصات مختلف به تولید می رسد.

دستگیره کابینت کلاسیک: این نوع دستگیره کابینت برای کابینت های کلاسیک ممبران (کابینت هایی که سبک سنتی داشته باشد) مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگیره کابینت مدرن: این دستگیره برای کابینت های هایگلاس و و mdf که سطح براق دارند طراحی شده است.

دستگیره مخفی: این نوع دستگیره عندتا برای در های روی جزیره که نیازی به دستگیره ندارند و یا کد دیواری های ریلی و در کابینت های اتوبوسی نصب می شود.

دستگیره کابینت کودک: همانطور که از نامش پیداست برای کودکان طراحی شده که در سیسمونی ها نیز مشاهده کرده اید.

بر روی این دستگیره ها تصاویر انیمیشن ها چاپ شده و برای سنین بالا تر دختر تصاویر گل و برای پسران آرم تیم های معروف و برجسته چاپ شده است.

ثروت در دستگیره در پنهان شده بود

دستگیره کابینت مدرن

ایران توانایی تولید دستگیره کابینت مدرن در طرح و رنگ و جنس های مختلف دارد که با قیمت پایینی برای کشور تمام می شود و برای همین از کشور ها مشتری های زیادی دارد.

قیمت دستگیره کابینت مدرن از بازه 20-150 هزار تومان در بازار موجود می باشد.

با توجه به ساخت مسکن های ملی و افزایش ساخت و ساز در کشور استفاده از دستگیره کابینت در و غیره نیز در بازار افزایش پیدا خواهد کرد.

دوست عزیز شما می توانید جهت خرید و استعلام قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

ثروت در دستگیره در پنهان شده بود

دستگیره کابینت مدل جدید

در مشخصات دستگیره کابینت مدل جدید با توجه به سبک کابینت ها طرح دستگیره هم انتخاب می شود.

به طور مثال در کابینت های ساده مدرن از مدل دستگیره کرومی و در کابینت هایی که به سبک کلاسیک طراحی شده اند از دستگیره هایی با نقش بیشتر استفاده می شود.

دستگیره ها به طور کلی شامل مدل های کلاسیک توکار مدرن سرامیکی و دستگیره مناسب کودک هستند که در انواع جنس های فلزی، چوبی و استیل تولید می شوند.

بزرگترین مرکز خرید دستگیره ها در تهران قرار گرفته است اما در تمامی شهرها هم فروشگاه هایی برای تجهیزات آشپزخانه وجود دارد که می توانید به راحتی طرح دلخواهتان را خرید کنید.

ثروت در دستگیره در پنهان شده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس