ماموریت رئیسی برای نظارت بر واگذاری خودرو به دستگاه‌ها

رئیس جمهور فساد ستیزی در حوزه دولت را به معنای اصلاح بسترهای فسادزا عنوان کرد و گفت: این موضوع از برخورد با فساد نیز مهم‌تر است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز چهارشنبه (۲۸ دی) در جلسه هیئت دولت، یکی از ویژگی‌های اصلی دولت مردمی را فسادستیزی عنوان کرد و اظهار داشت: فساد ستیزی در حوزه دولت و دستگاه‌های اجرایی به معنای اصلاح بسترهای فسادزا بوده و این از برخورد با فساد نیز مهم‌تر است، زیرا با از بین رفتن بسترها حتی اگر کسی انگیزه و نیت فساد هم داشته باشد، نمی‌تواند آن را عملی کند.

وی نقش سامانه‌های نظارتی در رفع بسترهای فسادخیز را مهم توصیف و تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به گزارش وقوع فساد از سوی هر دستگاه و بخشی حساس باشند و آن را به دقت بررسی کنند تا ضمن برخورد با عوامل فاسد، بسترهای ایجاد کننده آن نیز از بین برود.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت، اجرای این طرح را در گسترش فضای سبز در کشور و ارتقای کیفیت هوا مفید و اثرگذار دانست و افزود: با مشارکت متعهدانه دستگاه‌های مختلف در سراسر کشور بویژه همکاری وزارت جهادکشاورزی، شهرداری‌ها و مردم می‌توان این طرح را به طور کامل و با موفقیت اجرا کرد.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش با قدردانی از خدمات خیرین کشور در بخش‌های مختلف از جمله در زمینه ساخت مدرسه و مراکز آموزشی، بر انجام تعهدات دولت در تجهیز مراکزی که خیرین احداث می‌کنند، تاکید کرد.

تلاش برای تسهیل معیشت و ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم از دیگر تاکیدات رئیس جمهور به اعضای هیئت دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز هیئت دولت بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ناشناس IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 1
    بازم آفرین!!!!!
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 1
    سریع انقلابی در اسرع وقت دستور میدهم حکم میکنم
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    2 0
    یارانه معیشتی رو 500 هزار تومن بکنید خیلیها توان زندگی کردن ندارند با این تورم
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    خودش صحبت کنه
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    خوب نیست
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 2
    نمیشود مدیران میانی زمان روحانی رو قاب کرده ،نگه دارید وانتظار معجزه داشته باشید! جوان انقلابی حزب اللهی=تنها راه برون رفت از مشکلات.
    • فرزاد IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      0 0
      شعار رویا داستان
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 1
    نمیشود مدیران میانی زمان روحانی رو قاب کرده ،نگه دارید وانتظار معجزه داشته باشید!
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      0 0
      کلا همه کارمندان و کارگران بخش دولتی که در زمان روحانی بودند رو اخراج کنید شاید رییسی اوضاع درستش کرد
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    2 1
    با این وضعیت تورم و میزان افزایش حقوقهاوضع کارمندان واویلاست
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    آقای رئیس جمهور، دشمن وقتی از حضور مردم ناامید شد، فقط با نمایش تظاهرات سعی کرد کار رو جلو ببره از سیاه لشگرهای بهایی-یهودی و اراذل. انقدر کم بودند که ضایع عام و خاص شدند و شکست سختی از مردم خوردند. از اونطرف مردم حضور ۱۰ میلیونی در روز ۱۳ آبان علیه آمریکا داشتند. در اقتصاد هم دقیقا با «نمایش گرانی و تورم» روبرو ایم با سیاه‌لشگرهای ثروتمندِ واردکننده و کارخانه‌دارِ یهودی-بهایی و ساواکی و طمعکار و ... . نقدینگی تورّم زا نیست، ولی اگر بخواهند متورّمش می کنند!!! توسط سیاه‌لشگرهای اقتصادی شون. مثل این که بگن خوردن انار باعث تورم لُپ میشه، بعد خودشون با مشت توو صورت بزنند! یا مثلا بگن افزایش نقدینگی باعث افزایش دزدی از بانک ملی میشه، بعد خودشون بیان دزدی! یا بگن نقدینگی باعث تورم میشه، بعد خودشون بی دلیل گرون کنند. یکی از شرکت های لوازم آرایشی محصولش رو ۲ برابر کرده بود، کارمندش گفت چون ماست گرون شده! کرم بهداشتی تووش ماست نداشت. چون نظارت نبود گران کرده بودند. طمع یا دستور از افراد بالای یهودی-بهایی. در علن هم علت و معلول های دروغینی که با هم ارتباط واقعی ندارند میگن، درحالی که ارتباط ساختگی و نمایشی دارند. کاهش قیمت دلار تا حد ۳ هزارتومن و افزایش نقدینگی و سرکوب شدید تخلفات یهودی-بهایی ها و طمعکاران و ... ، بخشی از راهکار بهبود اقتصاد مردم ایران است. لطفا منتقل کنید به نزدیکان ایشون.
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      0 0
      دمت گرم مفید بود
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    (ادامه نظر قبل خطاب به آقای رئیس جمهور) همونقدر که سیاه‌لشگرهای «نمایش تظاهرات دشمن» علنا نشون دادند چقدر وحشی و آدمکش و شرور و سطح پایین و نالطیف و بیرحم و منفور بین مردم و منزجر کننده اند، سیاه لشگرهای «نمایش اقتصادی و بازارِ دشمن» هم وحشی و آدمکش و نالطیف و بیرحم و منفور و منزجرکننده هستند اما در پشت پرده. منتظر محاکمه سخت اونا (اعدام یا...) هم هستیم.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 2
    الحمدلله راهکار حل مشکل اقتصاد ایران خیلی ساده است خیلی، و ان شاءالله در دوره آقای رئیسی عزیز حل میشه. کسی که با لطف و عنایت خدا، در مدت کمی قحطی واکسن را به فراوانی واکسن تبدیل کرد :)
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    فقط خدا
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 1
    جا داره یادی کنیم از گروه غربگرای وقیحی که دلار رو از ۳ هزارتومن به ۱ هزارتومن نرسوندند و آنچنان رونق اقتصادی پدید نیاورددن و به جاش دلار رو حدود ۱۰ برابر کردند و به ۳۲ هزارتومن رساندند! ضربه ای فاجعه به مردم زدند که در تاریخ می ماند.
    • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      4 0
      خدا از شما و آنها یکجا نگذرد ان شاالله.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    1 0
    چرا آن دختر در شورا آنقدر حقوق مفت گرفته باید دادگاهی شود
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    جا داره یادی کنیم از گروه غربگرای وقیحی که دلار رو از ۳ هزارتومن به ۱ هزارتومن نرسوندند و آنچنان رونق اقتصادی پدید نیاوردند و به جاش دلار رو حدود ۱۰ برابر کردند و به ۳۲ هزارتومن رساندند! ضربه ای فاجعه به مردم زدند که در تاریخ می ماند.
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    (ادامه نظر قبل درباره سیاه لشگر اقتصادی و بازار دشمن) یکی از مهم ترین سیاه لشگرهای اقتصادی دشمن، غیر از برخی تولیدکننده ها و واردکننده ها نفوذی یا ...، برخی دلالان دلار و صرافان هستند که قیمت دلار به تومان را بالا می برند و درواقع ارزش تومان را پایین می آوردند (کاری با ارزش دلار ندارند) و باعث گرانی اکثریت یا همه ی کالاها میشن.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    ما درکشور مشکلی بجز سطح تورمی بالا نداریم دستگاهها بکارخود می پردازند وروال عادی است درخصوص امنیت ما توان بازدارندگی قوی داریم اما توان بازدارندگی اقتصاد ومعیشت نداریم خیلی خیلی ساده میتوان آن را درمیدان دید ونظرهای مردمی هم کافیست که شماها را یک تکانی دهد اما مثل اینکه همانطوریکه شورای نگهبان هیچ تکانی بخود راه نداد قطعا این دولت هم تکانی نخواهد خورد اصلا اینها نگران مردم نیستند وبه انتظارات مردم درتامین نیازهای اساسی آنان پاسخی ندارد که بدهد . اگرمی بینیم که عده ایی غافل وجاهل شعار دیکتاتور سرمیدهند ریشه آنرا دراوصاع اقتصادی می بینند ونه نگاه سیاسی -جیبهای مردم را خالی دیدن وآبرو حفط کردن درآینده بجای دعا نفرین برسرسفره های مردم می نشیند اجازه ندهید نفرین برسر سفره های متوسط به پایین مردم سفره خود را باز کند که خلق را ناراضی کردن یعنی خدا را شاکر نبودن
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    1 1
    آقای رییسی چرا دلالان ارز و خودرو و سکه را کاری نمیکنید با این گرانی دارید تیشه به ریشه حکومت میزنید تو که گفتی سفره مردم را به برجام گره نمیزنی نکنه بهانه داری می‌آوری که دست من نیست و شورای امنیت بالای سر است
  • IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    1 0
    دلار از ۴۲۰۰۰هزار گذشت لوازم خانگی خصوصا قیمت کولر در اوج سرما ۷۰درصد گرانتر شده است پراید ۳۰۰میلبون دارو گران مسکن گران ومواد غذایی گران وگوشت ومرغ واخم مرغ و همه وهمه گران ...
  • ناشناس IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    2 1
    آدم با این حرفا یاد دوران حسن میافته هرچی میگفت برعکس میشد، الان هم میخوان معیشت مردم رو درست کنن ، خدا به داد برسه
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    0 1
    جناب ریس جمهور تو را خدا کمتر دستور بده خواهشن اوضا از این که هست بد تر نکن ملت را با این دستو رات بیچاره کردی تو را خدا اگر ایمان دار دیگه دستور نده مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس