.

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در تشریح نحوه بررسی و تصویب لایحه بودجه گفت:با در نظر گرفتن شرایط موجود، اعضای کمیسیون کلیات بودجه را معقول دانستند و امیدواریم در بررسی جزئیات، اصلاحات بهتری اعمال شود.

به گزارش مشرق، سید شمس الدین حسینی روز سه شنبه پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با قدردانی از اعضای کمیسیون تلفیق و نمایندگان دولت و رییس سازمان برنامه بودجه، گفت: کمیسیون تلفیق از روز شنبه در ۴ روز به صورت سه شیفت کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را بررسی و به تصویب رساند.

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ با بیان اینکه در بررسی کلیات لایحه بودجه، آیین نامه داخلی مجلس رعایت شده است، افزود: منابع و مصارف بودجه عمومی، بودجه شرکت‌های دولتی، اعتبارات استانی، منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها و همه موضوعات در لایحه بودجه ۱۴۰۲ به دقت در کمیسیون بررسی شد.

حسینی یادآور شد: اعضای کمیسیون تلفیق با شناخت کافی و گزارش‌های سازمان برنامه بودجه، وزرای مختلف اعم از اقتصاد، نفت، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس کل بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات و اتاق بازرگانی و تعاون، به کلیات لایحه رای دادند.

وی با اشاره به رای ۷۰ درصد اعضای کمیسیون به کلیات لایحه بودجه گفت: با در نظر گرفتن مجموع شرایط و واقعیت‌ها، کلیات لایحه تصویب شد و حتی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم مدعی بهترین بودجه ارائه شده نبود ولی با در نظر گرفتن شرایط موجود، اعضای کمیسیون کلیات بودجه را معقول دانستند و امیدواریم در بررسی جزئیات، اصلاحات بهتری اعمال شود.

در ادامه مسعود میرکاظمی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق گفت: در جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مباحث خوبی مطرح شد و در بررسی جزییات اصلاحاتی انجام می‌شود و در این جلسات توانستیم هدف گیری‌ها و نقطه نظرات دولت را بهتر بیان کنیم و امیدواریم این تعامل ادامه یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 2
    لطفا بودجه تمام احزاب و رسانه ها و نهادهای متعلق به افساد طلبان را حذف کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس