رحمتی: از جدایی مهاجم پرسپولیس اطلاعی ندارم/ در نیمه دوم کیفیت نیمه اول را نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از وضعیت جدا شدن یا نشدن مهاجم پرسپولیس اطلاعی ندارم، اما مطمئنا هر بازیکنی اگر قرار باشد به جمع ما اضافه شود، از طریق باشگاه با او ارتباط می‌گیریم.

به گزارش مشرق، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل گل‌گهر اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*خداحافظی میثم مجیدی در راستای کمک به تیم بود. هر طور دوست داشته باشد از او استفاده می‌کنیم و زحماتش هیچ موقع نادیده گرفته نخواهد شد.

*با تیم خوب گل گهر که کادر فنی خیلی خوبی دارد و یک تیم پرمهره است، بازی داشتیم. سعی کردیم همان اول بازی را درگیرانه شروع کنیم، حریف را پرس کنیم و اجازه بازیسازی به آن‌ها ندهیم. در نیمه اول در این کار موفق بودیم ولی گل گهر در نیمه دوم با تعویض‌ها بهتر شد. با توجه به بازی قبلی که ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم، به لحاظ کیفیتی افت کردیم. به همین خاطر در نیمه دوم نتوانستیم بازی نیمه اول را داشته باشیم.

*حدود ۱۰دقیقه آخر را هم ۱۰ نفره بازی کردیم چون قائد رحمتی دچار مصدومیت شد که امیدواریم اتفاق خاصی برایش نیفتاده باشد. الان با کمبود بازیکن روبرو هستیم. ۴ بازیکن امید در هفته قبل با ما تمرین کردند و الان به تیم ما اضافه شده‌اند. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان و بومی استفاده کنیم که جای بزرگانی مثل میثم مجیدی را بگیرند. از میثم به خاطر این فدارکاری و اینکه فضا را برای جوانان اراکی باز کرد، تشکر می‌کنم.

*عملا استراحتی نداریم. ۵ روز بعد با هوادار در تهران بازی داریم. لیستی را به باشگاه داده‌ایم. الان هم در رختکن از مدیرعامل باشگاه تقاضا کردم هرچه سریع‌تر این بازیکنان به جمع ما اضافه شوند تاکمبود بازیکن جبران شود و با همین روند و قدرت پیش برویم.

*جذب محمدرضا خلعتبری؟ او با باشگاه ما قرارداد بسته است. همانطور که در عقب زمنی به بازیکنان با تجربه نیاز داریم که در خط دفاعی و گل نخوردن به ما کمک کردند، در خط حمله نیز به بازیکنان با تجربه نیاز داریم. خلعتبری به جمع ما اضافه شده است. منتظریم تست‌های ایفمارک را پشت سر بگذارد. اگر جواب مثبت باشد ان‌شاالله قراردادش نهایی می‌شود.

*پیشنهاد فولاد به قائدرحمتی؟ با توجه به اینکه دوستان ما اعلام کردند به ۸ بازیکن نیاز داریم عملا باید به همه بازیکنان لیگ پیشنهاد بدهند ولی مطمئنا محمود قائدرحمتی همینجا می‌ماند و به بازیکن دیگری اجازه رفتن نمی‌دهیم. در حال حاضر مشکل کمبود بازیکن داریم و برای نیم فصل دوم به بازیکنان بیشتری نیاز داریم.

*جدایی پاکدل از پرسپولیس و جذب این بازیکن؟ از وضعیت جدا شدن یا نشدن او اطلاعی ندارم، اما مطمئنا هر بازیکنی اگر قرار باشد به جمع ما اضافه شود، از طریق باشگاه با او ارتباط می‌گیریم. مستقیم به بازیکن زنگ نمی‌زنیم. جالب است خودمان هفته قبل بازی داشتیم و عملا به ۳ بازیکن ما از آن تیم پیشنهاد داده بودند. فکر نمی‌کنم این حرفه‌ای باشد. اگر قرار است بازیکنی جا به جا شود، خیلی قشنگ است که ما از طرف باشگاه اقدام کنیم.

*الان به دو باشگاه نامه زده‌ایم. برای آریا کیا به باشگاه تراکتور نامه زده‌ایم. برای یک بازیکن دیگر هم نامه زده‌ایم. عملا بازی قبلی را روی اشتباه فاحش داوری باختیم. گلی که عملا آفساید بود خوردیم. ۹۰دقیقه بازی دست ما بود ولی نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. خودم اخلاق را رعایت می‌کنم. دوست دارم همکاران عزیز هم رعایت کنند. هرکاری قرار است اتفاق بیفتد باید در چارچوب باشگاه یا ارتباط بین مربیان باشد.

*جذب مهاجم هدف؟ یکی دو گزینه داریم. با باشگاه آن‌ها در حال مذاکره هستیم نه خود بازیکن، امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسیم.

*الان هشتم جدول هستیم. طبق صحبت‌هایی که با باشگاه داشتیم و قول و قرارهایی که گذاشتیم، حفظ جایگاه سال گذشته تیم که خداراشکر در حال حاضر این اتفاق افتاده و همچنین ساختن یک تیم قدرتمند، اولویت امسال است. همینطور که می‌بینید تیم‌های دیگر مانند فولاد، پرسپولیس، گل گهر که می‌آیند ما اینجا با آن ها خوب و پایاپای بازی می‌کنیم. سعی می‌کنیم به بازیکنان جوان برای سال بعد میدان بدهیم. با توجه به لیست خروجی حداقل به ۶-۵ بازیکن نیاز داریم. سعی می کنیم شرایط‌مان را نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر کنیم.

*ما قبل از جام جهانی در ۶ بازی آخر، ۳ بازی را بردیم و ۳ بازی را مساوی کردیم. کیفیت تیم ما خیلی خوب شده بود. در حال پیشرفت بودیم و اگر تعطیلات نمی‌شد در حال حاضر خیلی بالاتر بودیم. این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و باید خودمان را با آن وفق بدهیم. فکر می‌کنم جذابیت نیم فصل دوم بیشتر باشد چون امتیازات به هم نزدیک است. تیم‌ها نسبتا هم زور هستند، فاصله در جدول کم است و تیم‌ها به سختی امتیاز می‌دهند.

*رحمتی در پایان درباره جذب امین قاسمی نژاد گفت: من لیست را به باشگاه داده‌ام. اگر مدیرعامل باشگاه صلاح بداند اعلام می‌کند. چیز پنهانی نداریم. با خلعتبری توافق کردیم، برای تست‌های پزشکی آمد و امروز هم در ورزشگاه بود. تست‌های پزشکی مشکل نداشته باشد به جمع ما اضافه می‌شود. هر بازیکنی هم اگر قرار باشد اضافه شود از رسانه رسمی باشگاه معرفی می‌شود. مورد پنهانی نداریم چون بودجه آنچنانی برای نیم فصل دوم نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس