کشته شدن بیش از ۱۸۲ سرباز اوکراینی در شبانه روز گذشته

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، بیش از ۱۸۲ سرباز اوکراینی در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه می گوید در درگیری های ارتش این کشور و نیروهای اوکراینی در شبانه روز گذشته، شمار دیگری کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در درگیری های در منطقه خارکف، نیرویهای متعلق به هوانوردی و توپخانه ارتش روسیه بخش هایی از تیپ ۹۲ مکانیزه و تیپ ۱۰۳ دفاع زمینی ارتش اوکراین را از بین بردند. در نتیجه درگیری ها در این منطقه بیش از ۳۰ نیرویی اوکراینی کشته شدند و دو خودروی زرهی و سه خودروی دیگر آن ها نیز از بین رفته اند.

در درگیری ها در منطقه دونتسک، حملات یگان‌های توپخانه ای روسیه که بر هدف قرار دادن نیروی انسانی متمرکز بود با هدف قرار دادن تیپ ۹۵ تهاجمی هوابرد و تیپ ۱۲۵ دفاع داخلی نیروهای مسلح اوکراین بیش از ۷۵ پرسنل اوکراینی را از بین بردند و سه تانک، پنج خودروی زرهی و یک دستگاه دیگر نیز متهمدم شدند.

در گزارش وزارت دفاع روسیه تاکید می شود که نیروهای روسی با پشتیبانی نیروهای هوابرد خود به عملیات ویژه در اوکراین ادامه می دهند.در نتیجه بیش از ۵۰ نفر از کارد درمان اوکراین، یک نفربر زرهی و هشت وسیله نقلیه موتوری نیز از بین رفته اند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسه، نیروهای روسی به تیپ ۶۵ مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپروژیا و تیپ ۱۰۸ دفاع سرزمینی در جمهوری دونتسک حمله کردند. در این درگیری ها ۳۰ پرسنل اوکراینی، یک خودروی زرهی و دو دستگاه پیکاپ منهدم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمّد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    1 0
    بیش باد. به اروپای استعمارگر، یک درس درست و حسابی بدین.
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      0 0
      اروپای استعمارگر میگی ، روسیه اشغالگر چی پس ؟ 😅
  • ساس IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    کشته ها معمولا با ضریب ٤ تعداد مجروحان را بدست میدهد.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    روسیه تا همینجاش هم شکست خورده ، زحمت خودش و بقیه رو اصاف کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس