کد خبر 1455826
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
گوشی وان پلاس

تصاویر فاش شده از گوشی وان‌پلاس Nord CE۳ طراحی آن را مشخص می‌کند.

به گزارش مشرق، شرکت وان‌پلاس در حال کار بر یک گوشی میان‌رده به نام Nord CE۳ است، این محصول در سه ماه دوم سال جاری عرضه می‌شود. اخیراً تصاویری از گوشی وان‌پلاس Nord CE۳ منتشر شده که طراحی آن را مشخص کرده است. دو حلقه دایره‌ای بزرگ برای میزبانی از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی براق این محصول قرار دارد. کلید پاور این گوشی که با حسگر اثرانگشت آن تعبیه شده است در لبه سمت راست آن قرار دارد.

طراحی گوشی وان‌پلاس Nord CE۳ +عکس

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی وان‌پلاس Nord CE۳ دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی Full HD+ IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. دوربین سلفی آن نیز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. گوشی وان‌پلاس ذکر شده از تراشه Snapdragon۶۹۵ SoC بهره می‌برد که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

طراحی گوشی وان‌پلاس Nord CE۳ +عکس

دوربین سه‌گانه گوشی وان‌پلاس Nord CE۳ شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. این محصول دوربین فوق‌عریض ندارد. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس