کد خبر 1455773
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
هواوی

سری هواوی P۶۰ قرار است در ماه‌های آینده به‌صورت رسمی رونمایی شود.

به گزارش مشرق، طبق جدیدترین اطلاعات، هواوی امسال قصد دارد از یک مدل پیشرفته از گوشی پرچمدار خود با نام P۶۰ Ultra رونمایی کند که جایگزین نسخه پرو پلاس دستگاه‌های این شرکت خواهد شد.

درحالی‌که هواوی در سال ۲۰۲۱ و پس از معرفی سری P۵۰ نتوانست نسل جدیدی از خانواده P خود را عرضه کند، به‌نظر می‌رسد این شرکت چینی درنهایت قصد دارد سری P۶۰ را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند و شایعات مربوط به پرچمداران متمرکز بر دوربین اکنون کمی سریع‌تر منتشر می‌شوند.

هواوی از مدل P۶۰ Ultra رونمایی می‌کند +عکس


همان‌طور که توسط افشاگر RODENT۹۵۰ فاش شده است، هواوی چهار مدل از سری P۶۰ را در دست ساخت دارد. طبق گزارش‌ها، این سری با P۶۰E اقتصادی شروع می‌شود و همچنین شامل یک P۶۰ استاندارد، مدل P۶۰ Pro و P۶۰ Ultra خواهد بود. به‌نظر می‌رسد P۶۰ Ultra جایگزینی برای مدل‌های “Plus” مانند +P۴۰ Pro و +Mate ۴۰ Pro باشد. با توجه به ظهور مدل‌های محبوب “Ultra” از شرکت‌هایی مانند شیائومی و سامسونگ، منطقی است که شاهد تغییر نام تجاری باشیم؛ به‌خصوص با شایعاتی که همچنین ادعا می‌کنند اپل می‌تواند آیفون ۱۵ اولترا را در سال جاری عرضه کند.

هواوی از مدل P۶۰ Ultra رونمایی می‌کند +عکس

همین افشاگر برخی از جزئیات مهم دوربین هواوی P۶۰ و P۶۰ Pro را نیز فاش کرده است. ظاهراً P۶۰ دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت خود خواهد بود که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۸۹، سنسور فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX۸۵۸ و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX۳۵۱ لنز زوم را دربرمی‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود این خانواده فناوری دریچه دیافراگم متغیر را نیز از سری میت ۵۰ به‌ارث ببرد.

هواوی از مدل P۶۰ Ultra رونمایی می‌کند +عکس

همچنین مدل Huawei P۶۰ Pro نیز دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۸۹ خواهد بود؛ مایه شرمساری است که IMX۷۸۹ یک حسگر قدیمی است که دو سال پیش در OnePlus ۹ Pro استفاده شده بود. بااین‌حال، این گوشی IMX۸۸۸ را به‌همراه یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OV۶۴B به ترکیب خود اضافه می‌کند تا یک سیستم دوربین چهارگانه را با دیافراگم متغیر به‌همراه فریم دوگانه تکمیل کند.

منبع:ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس