تل آویو

رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است هنوز تهدیدهای متعددی که سرآغاز آن با مشکل ایران است، از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی گرفته تا نوار غزه، علیه تل‌آویو وجود دارد.

به گزارش مشرق، «هرتزی هالِوی» رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم موقت صهیونیستی امروز (دوشنبه) گفت نظامیان این رژیم برای جنگ در مناطق دور و نزدیک آماده خواهند شد.

هالوی طی مراسم کنار رفتن «آویو کوخاوی» از ریاست ستاد کل ارتش این رژیم و انتصاب خود به جای او، مدعی شد: «هنوز تهدیدهای متعددی که سرآغاز آن با مشکل ایران است و از مرزهای شمالی [فلسطین اشغالی] گرفته تا کرانه باختری و نوار غزه، علیه اسرائیل وجود دارد که [ارتش] مسئول حل و فصل کردن آنهاست».

به نوشته رسانه‌های عبری‌زبان، وی با تکرار تهدیدهای پوشالی علیه دشمنان رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، اظهار داشت: «واکنش ما به تهدیدها، در عملکرد نیروهای امنیتی، توانمندی‌های پیشرفته بازدارندگی و سطح بالای آمادگی منعکس شده است. دشمنان ما باید بدانند که می‌دانیم چه کاری کنیم و آماده انجام بیشتر از چیزی هستیم که حرفش را می‌زنیم».

رئیس ستاد کل ارتش رژیم جعلی تل‌آویو افزود: «ما ارتش را برای جنگ در جبهه‌های دور و عرصه‌های نزدیک آماده می‌کنیم، ارتش را متحد و دور از دخالت‌های دیگران که از حوزه امنیتی نیستند، نگه می‌داریم».

در این مراسم، «یواف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با ادعای اینکه تل‌آویو باید با تهدیدهای فزاینده ایران مقابله کند، گفت احتمال افزایش تنش‌ها با لبنان، نوار غزه و کرانه باختری وجود دارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم نیز با بیان اینکه به حملات تجاوزکارانه علیه اهدافی در خاک سوریه ادامه خواهند داد، مدعی شد که مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    4 1
    شتر در خواب بیند پنبه دانه.
  • حامد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    1 1
    شما هیچ غلطی نمیتونید بکنید. فقط دو هزار تا موشک واسه نتانیاهو داریم. 😎
  • US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    1 1
    بگو آخه احمق! رژیم منحوس صهیونیستی داره از درون خودش از هم پاشیده میشه، دیگه نیازی به ایران و حزب‌ الله و حماس... نیست که بخوان زحمت بکشن نابودش کنند.
  • رضا IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    2 1
    عذرخواهی می کنم از مخلوق خدا (حیوان سگ). سران رژیم صهیونیستی مثل سگ، موقعی که می ترسند پارس می کنند چون نمی تونن کاری کنند. گر چه قیاس اینها با سگ، ظلم به این حیوان باوفاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس