اظهارنظر جنجالی اسطوره منچستریونایتد در رابطه با رونالدو؛ تو دیگر ۲۵ ساله نیستی

اریک کانتونا اسطوره باشکاه منچستریونایتد در تازه‌ترین مصاحبه خود اظهارات جنجالی در رابطه با کریستیانو رونالدو ستاره سابق این باشگاه مطرح کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا اسپانیا، کریستیانو رونالدو پس از برگشت به منچستریونایتد دریک دوره سخت و ناموفق این تیم را ترک کرد و به عربستان سعودی رفت تا با النصر قرارداد ببندد.

اریک کانتونا، که درست قبل از ۳۱ سالگی بازنشسته شد، معتقد است که رونالدو یک فوتبالیست بسیار متفاوت برای او است، زیرا این بازیکن پرتغالی حاضر نیست بپذیرد که با افزایش سن، مهارت‌های خود را از دست می‌دهد.

کانتونا در مصاحبه‌ای با سایت منچستر یونایتد گفت: او به اینجا برگشت و منچستریونایتد همان منچستریونایتدی نبود که او را ترک کرد و گاهی اوقات متوجه نمی‌شود که همه چیز تغییر کرده است. فکر می‌کنم شما دو نوع بازیکن برای انتخاب پایان دوران حرفه‌ای خود خواهید داشت. من، تصمیم گرفتم در جوانی بازنشسته شوم و سپس آن کسی که می‌خواهد تا ۴۰ سالگی بازی کند.

اظهارنظر جنجالی اسطوره منچستریونایتد درباره رونالدو؛ تو دیگر ۲۵ ساله نیستی!

وی افزود: این دسته از بازیکنان فکر م‌کنند که هنوز ۲۵ ساله هستند و متوجه نمی‌شوند که که این کار باعث می‌شود تا در حق بازیکنان جوان اجحاف شود. اما دسته دوم کسانی خواهند بود که می‌دانند که نمی‌توانند در همه بازی‌ها شرکت کنند. اما سهم آنها کمک به بازیکنان جوان است، مانند کاری که زلاتان ابراهیموویچ هنوز با میلان انجام می‌دهد یا در گذشته رایان گیگز یا پائولو مالدینی انجام می‌دادند.

کانتونا در رابطه با رونالدو ادامه داد: او فقط بزرگ‌تر است و باید می‌فهمید که به جای اینکه از انجام برخی بازی‌ها راضی نباشد، بگوید، خوب، من ۲۵ سال سن ندارم، نمی‌توانم در هر بازی شرکت کنم، اما به بازیکنان جوان کمک می‌کنم و آن شرایط را می‌پذیرم. این وضعیت من است.

او افزود: شما باید در هر کاری که انجام می‌دهید، نه تنها در فوتبال، [پیر شدن] را بپذیرید. من نمی‌توانم به سرعت ۳۰ سالگی بدوم، باید آن را بپذیرم. باید قبول کنم که روزی خواهم مرد. پذیرفتن این مساله سخت خواهد بود ولی باید آن کنار آمد.

اظهارنظر جنجالی اسطوره منچستریونایتد درباره رونالدو؛ تو دیگر ۲۵ ساله نیستی!

کانتونا در پایان گفت: تا ۸۰ سالگی می‌توانی آواز بخوانی، تا ۸۰ سالگی می‌توانی بازیگری کنی، اما فوتبالیست‌ها یا ورزشکاران می‌دانند که بعد از ۳۰ یا ۳۳ سالگی، هر روز از نظر جسمی تحلیل خواهند رفت و بازی کردن برای آنه سخت‌تر می‌شود. شما باید این را بپذیرید یا بازنشسته شوید یا بگویید من به نسل جوان کمک خواهم کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میتی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    3 0
    کانتونا یاغی و بی کله ای بود که ناگهان سر به راه شد. چقد پخته و فهمیده حرف زده
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    شما می توانید بپذیرید که همواره جوان می مانید
  • علی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    1 0
    آقای کانتونا، فصل قبل که کریس تو بازی های مهم چمپیوزلیگ براتون گلزنی میکرد دهنتون بسته بود، آیا پیری ظرف یک سال به سراغ آدم میاد؟ التماس تفکر
  • ممد قلی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    اینجاپر سرگرمی 👊👊

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس