کد خبر 1455719
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
گزارش کامل از نقل و انتقالات پرسپولیس/بازگشت به گزینه‌های ابتدای فصل با یک تفاوت

باشگاه پرسپولیس در تمام خطوط در تلاش است تا گزینه‌های کادرفنی را جذب کند اما سرخپوشان ملاحظاتی هم برای جذب بازیکن دارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ آماده می‌کند که در نخستین بازی باید روز پنجشنبه در هفته شانزدهم مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرد.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان تاکید دارد که تا آن زمان، نقل و انتقالات تیمش تکمیل شود تا برای نیم فصل دوم بتواند از بازیکنان جدید استفاده کند.

سرخپوشان در چند پست نیاز به تقویت دارند و به احتمال فراوان تغییرات گوناگونی را در خطوط مختلف شاهد خواهیم بود. بدین ترتیب پرسپولیس در تمام خطوط نیاز به جذب بازیکن جدید دارد.

در خط دروازه احمد گوهری که با وجود علیرضا بیرانوند شانس زیادی برای خود نمی‌بیند، با پیشنهاداتی مواجه است و ممکن است این تیم را ترک کند. هر چند باشگاه مخالف این کار است اما اگر سرخپوشان دروازه جدیدی پیدا کنند ممکن است او این تیم را ترک کند.

بیشتر بخوانید:

دستیار سابق گل‌محمدی روی مدافع پرسپولیس گذاشت

از طرفی پرسپولیس برای تقویت خود سراغ گزینه‌های اول فصلش رفته است با این تفاوت که گل‌محمدی عیار برخی بازیکنان فهرستش را هم سنجیده و به باشگاه اعلام کرده که در صورتی که این نفرات پیشنهاد دارند و باشگاه توانایی جذب بازیکن جایگزین دارد، نفرات مورد نظر جذب شوند.

پرسپولیس اول فصل روی گزینه‌هایی مانند گادوین منشا و حتی کاسیانو دیاز نظر داشت اما دیگر باشگاه هیچ تمایلی به جذب این دو بازیکن ندارد و دنبال بررسی گزینه‌های جدید است.

برخی بازیکنان مانند فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، حامد پاکدل و حتی مهدی عبدی هم پیشنهاداتی دارند اما تنها گل‌محمدی در صورتی راضی به جدایی اینم نفرات می شود که بازیکنان مد نظرش جذب شوند.

یک مهاجم و چند گزینه خارجی برای تقویت خط حمله، یک هافبک هجومی دیگر هم برای این پست در حال مذاکره با پرسپولیس هستند.

بازیکنانی نظیر رضا شکاری، محمد خدابنده لو، مهدی تیکدری، وحید حیدریه، شهریار مغانلو گزینه های ایرانی کادرفنی پرسپولیس هستند و از طرفی چند گزینه خارجی هم کادرفنی در دست بررسی است که جذب آنها را در دستور کار قرار دهد اما تاکید گل محمدی بر این است که بتواند در زمان مقرر یعنی تا پایان هفته جاری این نفرات را جذب کند.

از طرفی گل‌محمدی با توجه به اتفاقاتی که برای دو مهاجم تیمش ( مصدومیت‌های پی در پی دیابته و جدایی غیرمنتظره لوکادیا) تاکید دارد تا برای جذب بازیکن خارجی تمام ملاحظات در نظر گرفته شود تا دیگر این اتفاقات تکرار نشود.

سرخپوشان که پس از پنج قهرمانی متوالی، فصل گذشته این عنوان را به رقیب دیرینه خود یعنی استقلال واگذار کردند، دنبال این هستند تا بتوانند دوباره پای در راه موفقیت بگذارند و قهرمانی در نیم فصل اول را تا پایان لیگ حفظ کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس