کد خبر 145569
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: واقعا دلم برای یزدانی می‌سوزد که با مصدومیت روبرو شد و نتوانست به فینال راه یابد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد طلایی پس مصدومیت رضا یزدانی و نرسیدن او به دیدار فینال خاطرنشان کرد: مصدومیت یزدانی از قبل بود اما در این رقابت‌ها تشدید شد و فکر کنم کامل رباط و مینیسک پای او پاره شد.

وی ادامه داد: زمانی که یزدانی توانست حریف روسی خود را ببرد طلا در دستانمان بود اما نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد. جدی‌ترین حریف یزدانی همان گادیسوف روس بود. به هر حال باید کاری کنیم که او به دیدار رده‌بندی برسد زیرا باید حداقل مدال برنز را از آن خود کند، دیگر او نخواهد توانست رنگ المپیک را ببیند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره عملکرد تقوی تصریح کرد: فکر می‌کنم او از زمانی که ساعت 4 بعدازظهر روز گذشته وزن‌کشی کرد دچار مشکل شد زیرا امروز ساعت 8 صبح مسابقه داد و این موضوع فکر می‌کنم مهمترین عامل در شکست او بود. او از لحاظ روحی آماده نبود.

طلایی افزود: تقوی همیشه برای کشتی گرفتن مشکل دارد. حتی زمانی که می‌خواهد ساعت یک بعد از ظهر کشتی بگیرد با مشکل روبرو می‌شود چه برسد به اینکه بخواهد ساعت 8 صبح مسابقه بدهد.

وی بار دیگر با اشاره به حذف ناباورانه رضا یزدانی یادآور شد: واقعا دلم برای یزدانی می‌سوزد. او مستحق طلا بود و اگر دچار مصدومیت نمی‌شد می‌توانست طلای المپیک را از آن خود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ممد ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    0 0
    حیف شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس