کد خبر 1455560
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

در میان چینیها باوری وجود دارد که با کمک تکنیکهایی میتوان برای جذب ثروت و پول اقدام و بخت و اقبال اعضای خانواده را دچار تحولی مثبت کرد. چینیها علاوه بر آنکه از تکنیکهای جذب ثروت در معماری و چیدمان خانهشان بهره میبرند با اجرای این تکنیکها در روند زندگی روزمره و ایجاد هارمونی و هماهنگی در زندگی میپردازند و به این ترتیب انرژیهای ثروت را به خود جذب میکنند. تصور کردن ثروت به صورت مداوم برای من نتیجه داد و در زمان کمی تاجر شدم و با تجارت محصول حنا به ثروت شگفت انگیزی رسیدم.

حنا تتو

حنا تتو از جمله محصولاتی می باشد که مشتریان باید به کیفیت آن توجه ویژه داشته باشند، بنابراین دانست نکاتی درباره این محصول می تواند موثر واقع شود.

حنا تتو از دیرباز در بین مردم هند و پاکستان مرسوم بوده و رفته رفته استفاده از آن در کشور های خاورمیانه رواج پیدا کرد.

طراحی با حنا از مهارت های زیبایی به شمار می رود که روی دست، پا و دیگر اجزای بدن قابل انجام است.

از مزیت های خوب این محصول می توان به عدم اثر طولانی مدت و شستشوی آسان آن اشاره کرد.

همچنین به دلیل عدم استفاده از سوزن، نسبت به تتوی دائم بی ضرر بوده و موجب بروز بیماری پوستی و حساسیت نمی شود.

تکنیک جذب ثروت را انجام دادم و به ثروت رسیدم

حنا بی رنگ برای مو

بهترین حنای ایران حنا بی رنگ برای مو می باشد که یکی از مهم‌ترین گیاهان زینتی و دارویی ایرانیان از گذشته‌ تاکنون بوده است.

علاوه بر جایگاه خاصی که در آداب و رسوم مردم کشورمان به ویژه در برگزاری آیین ‎‎ها و مراسم‎‎ جشن داشته است، از دیرباز برای کاربردهای دارویی نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.

حنا: ماده ایی رنگ خرمایی یا نارنجی که حاصل برگهای پودر شده ی گیاه حنا می باشد. گیاه حنا درختچه ایی با گلهای معطر و معمولا سفید مایل به سبز می باشد.

درختچه‌ی حنا در مناطق جنوبی ایران از جمله اطراف بندرعباس و بوشهر، استان سیستان و بلوچستان (اطراف چابهار)، استان کرمان (کرمان، بم و نرماشیر)، استان خوزستان (اطراف اهواز) و یزد رویش دارد.

تکنیک جذب ثروت را انجام دادم و به ثروت رسیدم

حنا پمادی

در معرفی حنا پمادی باید بگوییم که این محصول همان حنای طبیعی یا هندی است که به صورت آماده شده درون قیف جای گرفته و از آن برای تتو استفاده می کنند.

نگارگری با حنا روی بدن، که به نام های تتو موقت، مهندی و یا خالکوبی شناخته می شود، هنری جذاب و پرطرفدار در میان بانوان می باشد.

در گذشته برای اجرای این هنر در قسمت های مختلف بدن، از وسیله ها و روش ‌های مختلفی استفاده می کردند که همراه با درد بوده و نقوش ایجاد شده به طور دائم روی بدن می ماندند.

این روش به دلیل تکراری شدن طرح ها، درد زیاد و همچنین هزینه بالا، به مرور زمان کمرنگ شد و در سال ‌های اخیر حنا قیفی در رنگ های مشکی، قهوه ای، زرشکی و سفید، جای آن را گرفته است.

تکنیک جذب ثروت را انجام دادم و به ثروت رسیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس