کد خبر 1454531
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
پرسپولیس

طی روزهای اخیر خبرهای زیدای در خصوص جدایی برخی از بازیکنان پرسپولیس منتشر شده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی در خط هافبک هم تمامی نفراتش را حفظ خواهد کرد و نکته جالب اینجاست که میلاد سرلک هم اخیرا یک پیشنهاد از لیگ قطر را رد کرد. باشگاه القطر مدتی پیش به این بازیکن پیشنهاد رسمی داد و مبلغ مورد نظر قطری‌ها هم قابل‌توجه بود ولی سرلک در نهایت به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. سیامک نعمتی هم با وجود نیمکت‌نشینی در پرسپولیس و با وجود اینکه چند پیشنهاد به دستش رسیده، ولی ظاهرا تمایلی به جدایی از پرسپولیس ندارد.

سردرگمی پاکدل و مهدی عبدی

مهدی عبدی و حامد پاکدل ناکام‌ترین بازیکنان پرسپولیس در نیم‌فصل اول بودند ولی جالب اینجاست که هر دو بازیکن طی چند روز گذشته در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کردند که می‌خواهند در پرسپولیس بمانند و برای بازی‌کردن مبارزه کنند! پرسپولیس در خط حمله با عیسی آل‌کثیر قرارداد بسته و محمد عمری هم در این پست درخشیده، این در حالی است که‌ پرسپولیسی‌ها به‌دنبال جذب یک مهاجم خارجی با قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰هزار دلار هستند و با این وضعیت عبدی و پاکدل در نیم‌فصل دوم هم کار سختی برای بازی در ترکیب ثابت خواهند داشت.

آنها چند پیشنهاد خوب از لیگ برتر ایران دارند ولی هنوز برای ماندن یا جدایی تصمیم نهایی را نگرفته‌اند. البته یکی از مدیران پرسپولیس در مورد وضعیت این دو بازیکن به خبرنگار همشهری می‌گوید: «آنها کجا می‌خواهند بروند که بهتر از پرسپولیس باشد؟ هم قرارداد خوبی دارند و هم اینکه پاداش‌های خوبی می‌گیرند و حتی به نیمکت‌نشینی هم راضی هستند!»

در مجموع می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تقویت در بخش تهاجمی پرسپولیس، قطعا برای ادامه فصل در اولویت یحیی گل‌محمدی خواهد بود ولی به‌نظر می‌رسد شاهد کمترین تغییرات در پرسپولیس باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس