پیام خداحافظی آلوز از هواداران بارسلونا

دیوان عالی کاتالونیا در اسپانیا از آغاز تحقیقات درباره اتهامات واردشده علیه ستاره برزیلی پیشین باشگاه بارسلونا مبنی بر تعرض جنسی خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان عالی کاتالونیا در بارسلونا ساپانیا در بیانیه‌ای اعلام که که روند رسیدگی قضایی به «ادعای تجاوز جنسی به زنی در یک کلوپ شبانه در شهر بارسلونا آغاز شده است.»

در این بیانیه به طور مشخص نامی از دنی آلوز، ستاره تیم ملی برزیل، آورده نشده اما سخنگوی این دادگاه تایید کرد که بازیکن پیشین بارسلونا هدف این تحقیقات است.

رسانه‌های اسپانیایی پیش‌تر گزارش داده بودند که زنی مدعی شده که آلوز اواخر دسامبر ۲۰۲۲ در کلوپی شبانه به وی تجاوز کرده است.

نماینده آلوز در گفت‌وگو با رویترز گفت که «این بازیکن اتهامات را قویا رد می‌کند.»

آلوز هم‌اکنون در باشگاه پوماس/Pumas UNAM مکزیک بازی می‌کند. او هفته گذشته در گفت‌وگویی تلویزیونی گفته بود که در تاریخ مذکور در کلوپ شبانه بوده اما چنین اقدامی را تکذیب کرد.

وی درباره این اتهامات گفت: مشغول رقصیدن بودم و بدون اینکه به حریم کسی تجاوز کنم، اوقات خوشی را سپری می‌کردم. این زن را نمی‌شناسم و چطور می‌توانم چننی کاری با او کرده باشم؟ نه.

مدافع تیم ملی برزیل، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ سلسائو در ادوار جام جهانی را از آن خود کرد. او همچنین با ۴۳ جام(باشگاهی و ملی) رکورددار بیشترین جام در دوران حرفه‌ای است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    اینقدر براش راحته هرچی اراده کنه براش فراهمه چه نیازی به تجاوز داره ،این ها تیغ زن هستند یه تبری تو تاریکی رها می‌کنند بلکه شانس شون گرفت تونستن بارشون ببندن
  • حسن روحانی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    به شما چه ربطی داره می خواهید با شلاق همه رو ببرید بهشت
    • سید فروزان CH ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      تو جرا ناراحتی از پخش خبر احمق یک خبر را پخش کردند که تمام خبرگزاری‌های دنیا هم پخش کردهاند ،جه ربطی به شلاق و بهشت و جهنم دارد الاغ
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    میگن اونجاها کسی بدون اجازه و رضایت ، نگاه چپ به یه دختر کنه و دختر یا زن شاکی بشه ، بابای طرف رو جلوی چشمش میارن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس