به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) ۲۰ دی ماه در یک رشته توئیت با اشاره به ماجرای نامه‌ای که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند، نوشت: دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران جدید نیست. مسؤولیت حقوقی و بین‌المللی ناشی از اقدامات خصمانه دولت‌های مختلف آمریکا علیه ایران، قابل کتمان نیست.

وی همچنین در توئیت دیگری افزود: دستورالعمل عملیات «فشار حداکثری» تبلیغاتی، سیاسی و اقتصادی رژیم آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همواره و با دروغ بزرگ حمایت از حقوق بشر و دموکراسی در دستورکار همه روسای جمهور آمریکا از کارتر تا بایدن بوده، ولی چیزی بیشتر از «شکست حداکثری» نصیب‌شان نشده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین پرسید: چرا آمریکایی‌ها از این همه فضاحت ناشی از اعتمادشان به مشاوران خائن صهیونیست و منافق عبرت نمی‌گیرند؟ اینجا ایران مستقل مقتدر است.

همزمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم عنوان کردند: آمریکایی‌ها از روز اول انقلاب با ما دشمنی داشتند. خود آنها بعد از ۴۰ سال نامه‌ای منتشر کردند که نشان می‌دهد کارتر در دسامبر ۱۹۷۹ یعنی حدود ۱۰ ماه بعد از پیروزی انقلاب به سازمان سیا دستور داده که جمهوری اسلامی را سرنگون کند.

کنعانی: نتیجه «فشار حداکثری» آمریکا علیه ایران ، «شکست حداکثری» بوده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • غهسیقغسسفشغسف7 IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 1
    برای این که آقای کنعانی دردمردم حس نمی کنند مریض بودن ونبودن دارو یا بسیار گرانقیمت بودن آن را حس نمی کند
  • حسن IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    امام خمینی ره فرمود خداونددشمنان ایران رااحمق آفریده است.دقیقا بعداز43 سال هنوز ایران رانشناخته اند وفکر براندازی دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس