دستگیری یک متهم زن نما و رمز گشایی از 24 فقره سرقت

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری طرق با دستگیری یک متهم زن نما پرده از ۲۴ فقره سرقت تلفن همراه و کیف پول از آرامستانی در مشهد برداشتند.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره جیب بری گوشی تلفن همراه در یکی از آرامستان های محدوده شرق شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: بررسی دوربین های مداربسته نشان می داد زنی جوان اقدام به جیب بری از شهروندان عزادار می کند که با توجه به حساسیت موضوع و تصاویر به دست آمده تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری طرق دستگیری متهم را به صورت نامحسوس در دستور کار خود قرار دادند.

نگهبان گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز گشت زنی نامحسوس سرانجام روز گذشته متهم را در حال سرقت گوشی تلفن همراه خانمی میانسال دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی و بررسی مدارک هویتی او مشخص شد که متهم مرد است و در پوشش لباس زنانه اقدام به جیب بری کیف پول و تلفن همراه شهروندان عزادار در آرامستان ها می کند.

نگهبان ادامه داد: متهم دستگیرشده در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی و مواجهه با تصاویر به دست آمده به ۱۷ فقره سرقت تلفن همراه و کیف پول و ۷ فقره سرقت شیرآلات سرویس های بهداشتی آرامستان ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس