النخاله: سردار سلیمانی در همه جبهه‌های مقاومت، صاحب میدان بود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن اشاره به فرماندهی تمام میدان‌های مقاومت توسط سردار سلیمانی، تاکید کرد که او برای تقویت و توسعه قدرت مقاومت تلاش بسیاری داشت.

به گزارش مشرق، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز گذشته (پنجشنبه، ۵ژوئیه) در مراسمی به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت، گفت: شهید قاسم سلیمانی رزمنده‌ای استوار و صاحب‌میدان در همه جبهه‌های محور مقاومت است.

طبق گزارش وبگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، این سخنان النخاله در مراسم یادبودی که توسط یک مرکز مطالعاتی در بیروت با حضور سفیر ایران، رهبران مقاومت لبنان و فلسطین و تعدادی از شخصیت‌های سیاسی و علما برگزار می‌شد، بیان شد.

النخاله ضمن توصیف احساسِ آمیخته به غرور و احساس غمش از شهادت سردار سلیمانی که او را «برادری عزیز و رهبری بزرگوار» خوانده بود، گفت: «او ارتباط گسترده‌ای با همه نیروهای مقاومت در فلسطین و خارج از آن داشت».

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ضمن اشاره به این که شهید سلیمانی «از یک شخصیت ملی به نمادی بین‌المللی تبدیل شد و غیرممکن‌ها را ممکن کرد»، تاکید کرد: «فلسطین اولین دغدغه شهید قاسم سلیمانی بود که به وحدت امت اعتقاد داشت و فلسطین و قدس را عنوان و مدخل این وحدت می‌دانست».

النخاله در ادامه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی برای تقویت و توسعه مقاومت بسیار تلاش کرد تا اینکه این قدرت به اوج خود رسید؛ جایی که با موشک‌های تحویل‌داده شده مقاومت، تل‌آویو پایتخت دشمن‌مان را مورد اصابت قرار دادیم.

روز سه‌شنبه (۴ژوئیه) مراسم یادبود شهید قاسم سلیمانی در نوار غزه برگزار شده بود؛ رهبران فلسطینی در این مراسم ضمن اشاره به نقش و تاثیرگذاری سردار بر آرمان فلسطین، بر پیشروی وی در مقابله با اشغالگران صهیونیستی تاکید کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس