درویش: برای لوکادیا سیاسی رأی ندهند، حق‌مان را می‌گیریم/ از زمان رویانیان ۱۱۰ طلبکار داریم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است اگر درباره پرونده لوکادیا سیاسی رأی ندهند، حقوق حقه هواداران پرسپولیس را خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، رضا درویش پس از پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم، طی سه چهار هفته اخیر دیده شده است که برخی برای اینکه به شهرت برسند با توهین و یا به کار بردن کلمات سخیف علیه اسطوره‌های ایران موضع می‌گیرند و فکر می‌کنند می‌توانند این راه را ادامه دهند. در صورتی که اسطوره‌های ما برای به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان زحمت و سختی‌های زیادی کشیدند. فکر می‌کنم که اخلاق حسنه و محبت بیشتر از همه چیز بازار دارد و دیده می‌شود تا اینکه برای دیده شدن راه‌های دیگری را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها بازی خوبی مقابل نساجی انجام دادند و از همین‌جا باید این برد شیرین را به هواداران و به ویژه دو بازیکن جوان‌مان خدادادی و فهیم تقدیم کنم. نیم‌فصل را توانستیم با قهرمانی تمام کنیم، البته هیچ جایگاهی برای قهرمان نیم‌فصل نیست، فقط جایگاه‌ خودمان را تثبیت کردیم و زحماتی که کادر فنی کشیده است نشان داد که تیم به بازیکن خاصی وابسته نیست و با کارگروهی و تیمی جلو رفتیم و از کادر فنی تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده لوکادیا گفت: این موضوع یک روال حقوقی دارد و بهتر است درباره آن صحبت نکنیم و در مجامع حقوقی و بین‌المللی بحث شود. پرسپولیس از توان مضاعف و با حقوقدانان بین‌المللی بهره می‌برد و نمی‌گذارد که به علاقه‌مندان پرسپولیس و حقوق بیت‌المال خدشه‌ای وارد شود.

درویش در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس همیشه در پرونده‌های بین‌المللی گذشته شکست خورده است، آیا او به‌عنوان مدیرعامل باشگاه قول می‌دهد حداقل مابقی مبلغ قرارداد لوکادیا به او پرداخت نشود، خاطرنشان کرد: گذشته را که نمی‌توانیم برگردانیم. ما با اسناد و مدارک و با حقوقدانان متبحری که داریم تلاش می‌کنیم تا حقوق حقه هواداران را بگیریم و یقین داریم اگر مجامع بین‌المللی سیاسی رأی ندهند، حقوق حقه هواداران را می‌گیریم.

بیشتر بخوانید:

تعویض پرسپولیس جنجال آفرید

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «شکایت رسمی از لوکادیا شده است؟»، تصریح کرد: در حال طی مراحل این کار هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که پس از توهین به گل‌محمدی در تلویزیون شکایتی صورت گرفته است، گفت: درباره این موضوع صحبت کردیم و اجازه دهید که بیش از حد آنها را بزرگ نکنیم.

درویش در واکنش به طلب رویانیان از پرسپولیس عنوان کرد: خیلی‌ها از پرسپولیس طلب دارند، از زمان خود آقای رویانیان تا الان 110 طلبکار مانده است و ایشان هم جزء طلبکاران هستند و حتما ما به وقتش طلب او را هم می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «فیفا با نامه‌نگاری باشگاه با رادوشوویچ جهت پرداخت طلبش مخالفت کرده است؟»، گفت: خیر چنین چیزی اصلاً نبوده است. اجازه بدهید. درباره مسائل حقوقی یک نکات ریزی وجود دارد و ممکن است صحبتی شود که مشکل به وجود بیاورد. همه تلاش ما این است که حقوق از دست رفته مردم را به آنها برگردانیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که صحبت‌هایی برای جذب علی علیپور در نقل و انتقالات نیم‌فصل مطرح شده است و اینکه مهدی عبدی پیشنهاداتی دارد، خاطرنشان کرد: تا حالا که مذاکره‌ای نبوده است. لیست را سرمربی تیم به باشگاه اعلام خواهد کرد و تا الان به جز آل‌کثیر هیچ بازیکنی را برای جذب معرفی نکرده است. البته آنقدر ما جوان با استعداد و با انگیزه داریم که شاید احتیاجی به جذب بازیکن نداریم. اگر او نظرش برای جذب بازیکن باشد باشگاه اقدام می‌کند و تا الان هیچ بازیکنی هم درخواست جدایی نداده است.

درویش در پاسخ به این سؤال که «گل‌محمدی زمان خاصی را برای ارائه لیست نقل‌وانتقالاتی مشخص کرده است؟»، گفت: تازه امروز بازی تمام شده است و باید کاری را انجام دهیم و بعد از آن موضوع را رسانه‌ای کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «مبلغ اولین قسط بدهی رادوشوویچ آماده است؟»، تصریح کرد: آن را هم نامه‌اش را نوشتیم و ان‌شاءالله انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «قرارداد آل‌کثیر شش ماهه است؟»، گفت: خود او نظرش این بود که قراردادش برای نیم‌فصل باشد و اگر دو طرف به توافق برسند برای فصل آتی قرارداد را تمدید می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس