آخرین وضعیت پرونده شهید سلیمانی؛ شناسایی ۱۵۴ متهم و ارسال نیابت قضائی به ۹ کشور

سخنگوی قوه قضائیه گفت: متهم حادثه فوت یک دختر ۱۲ ساله در بستک بازداشت است

به گزارش مشرق، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره حادثه تیراندازی جاده بستک در استان هرمزگان و فوت یک دختر گفت: اولاً تأسف و تأثر عمیق خود را نسبت به وقوع این حادثه اعلام می‌کنیم و خلاصه حادثه اینگونه بوده است که در تاریخ چهارم دی سال جاری حدود ساعت چهار و نیم بعد از ظهر در مسیر بستک، عوامل انتظامی در ۲ خودرو در حین گشت‌زنی به خودروی پژو پارس با شیشه دودی مشکوک می‌شوند و فرمان به ایست می‌دهند اما راکب خودرو به حرکت خود ادامه می‌دهد و ماموران مبادرت به تیر اندازی می‌کنند و یکی از تیرها از صندوق عقب وارد خودرو می‌شود و این دختر ۱۲ ساله را مجروح می‌کند و در نهایت پس از انتقال به بیمارستان این دختر فوت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه براساس موازین قانونی ملجأ و پناهگاه همه شهروندان است، افزود: فردی که تیراندازی کرده بود، اکنون با صدور قرار بازداشت موقت در زندان است و پرونده به اقتضای شرایط از باب صلاحیت‌ها در دادسرای نظامی هرمزگان ارسال شده و در شعبه دوم بازپرسی ثبت و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و فرایند رسیدگی با دقت و توجه کامل توسط مقامات قضائی استان هرمزگان در حال رسیدگی است.

سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: پدر متوفی نیز شکایتی را در مرجع قضائی ثبت کرده که این پرونده هم در جریان رسیدگی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    دختر در خودرو بوده ؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    یعنی فقط اون مأمور بنده خدا تقصیر کاره؟ اون راننده چرا رفت؟ مگر مطابق دستورالعمل شلیک نکرده بعد میگن چرا پلیس ایران اینطوری شل و وله البته نباید دستشون رو باز گذاشت اما اینطوری خوبه؟
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    پلیس رو بازداشت کنید بفرستید زندان کنار مجرمین و جنایتکارها!! به این سرعت آشوبگرها رو زندانی می کردید اینهمه اغتشاشات طول نمیکشید!
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    راکب دیگه یعنی چی ؟ مگه عربستان سعودیه ! بگو راننده
  • ناصر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    خب راننده چی شده،حادثه بدی اتفاق افتاده پلیس رفتار طبیعی داشته، باید بااین رفتار های مشکوک برخورد کند،امیدوارم پلیس برگرده خدمت.
  • ناصر IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    همچنین اتفاقی تو کشور های جهان می‌افتاد همشون به فنا می‌رفت واز پلیس قدردانی میشد،راننده چی فکر کرده بود ،لعنت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس