یک پرسپولیسی گلزن ترین بازیکن دیدار استقلال و تراکتور

مهاجم فعلی پرسپولیس با پیراهن استقلال ۵ بار به تراکتور گل زده است.

به گزارش مشرق، تراکتور و استقلال درحالی یکی از حساس ترین بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر را در تبریز برگزار خواهند کرد که این بازی همواره جذابیت های زیادی داشته است. استقلال بعد از تساوی خانگی مقابل مس رفسنجان و تراکتور بعد از شکست بیرون از خانه مقابل نساجی پا به این بازی خواهند گذاشت و ۳ امتیاز این دیدار از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است. نکته جالب در خصوص تقابل های این دو تیم این است که شیخ دیاباته مهاجم فعلی پرسپولیس و جدیدترین یاغی فوتبال ایران ، گلزن ترین بازیکن این جدال است.

شیخ که دو فصل در استقلال بازی کرد، در مجموع ۵ گل به تراکتور زده و از این حیث رکورددار است. دیاباته که در حال حاضر مصدوم است و نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند، در لیگ نوزدهم موفق شد در جریان برتری ۴ بر ۲ استقلال مقابل تراکتور هت تریک کند و بعد از سامان نریمان جهان به دومین بازیکنی تبدیل شد که در این بازی توانسته ۳ گل به ثمر برساند.

همچنین کاوه رضایی مهاجم فعلی تراکتور قبلا با پیراهن استقلال به تیم فعلی اش گل زده و در صورتی که بتواند دربازی پنجشنبه هم گلزنی کند، به اولین بازیکنی تبدیل خواهد شد که با پیراهن هر دو تیم دروازه تیم مقابل را باز کرده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس